پیام

پیام فرماندار به مناسبت روز روابط عمومی

پیام فرماندار به مناسبت روز روابط عمومی

✍️ پیام فرماندار چرداول به مناسبت روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی

فرماندار چرداول:
✔️ امروز در جنگ رسانه ای و تبلیغاتی، روابط عمومی‌ها در خط مقدم نبرد با دشمنان هستند

⭕ به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، علی محمدی در پیامی روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی را تبریک گفت.



بسم الله الرحمن الرحیم
۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و هفته روابط عمومی است. نامگذاری یک روز در تقویم ملی جمهوری اسلامی ایران بنام ارتباط و روابط عمومی نشان از جایگاه خطیر این حوزه بسیار مهم در عصر ارتباطات است.

روابط عمومی در نظام مردم‌سالار ما بعنوان پل ارتباطی مطمئن و امیدبخش بین مردم و مسئولان نقش آفرینی می کند و شایسته است که این جایگاه مهم و خطیر بیش از پیش تقویت شود.

پر واضح است در شرایط کنونی کشور که دشمن در یک جنگ رسانه ای و تبلیغاتی تمام عیار از تمام ظرفیت و توان خود برای فضاسازی و القای اخبار نادرست استفاده می کند، بی‌راه نیست اگر بگوئیم که امروز روابط عمومی در خط مقدم نبرد با دشمن است. در این راستا می بایست دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص جهاد تبیین بعنوان مهمترین راهبرد و خط مشی در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی قرار گیرد.

اینجانب ضمن تقدیر از زحمات مجموعه دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی این روز عزیز را به مدیران این حوزه و تمامی زحمت کشان عرصه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال عزت، سربلندی و سرافرازی این عزیزان در انجام رسالت خطیر خود مسئلت می نمایم.

علی محمدی
فرماندار چرداول

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است