جلسه

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری

فرماندار شهرستان چرداول:
حرکت ایران در تنبیه رژیم نامشروع اسرائیل  فقط تنبیه این رژیم کودک کش نبود بلکه تنبیه و در هم شکستن هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها، آمریکا و غرب بود/ در تنبیه اسرائیل  قدرت و صلابت رهبری معظم انقلاب اسلامی برای دنیا بهتر و ملموس تر نمایان شد/ دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام به وعده های خود در حوزه بهداشت و درمان واصلاح مدیریت بیمارستان امام علی سرابله عمل نکرده و باید جوابگوی افکار عمومی ورسانه ها باشد.

علی محمدی در جلسه شورای اداری شهرستان چرداول در سال جدید گفت:

اقدام مقتدرانه و تلافی جویانه غیورمردان نیروهای مسلح  و درراس آن ها  سپاه همیشه سرافراز در حمله موشکی و پهبادی  به اهداف رژیم جعلی اسرائیل را به همه ملت ایران  تبریک عرض میکنم.

این اقدام و ماموریت  موفقیت آمیز در اجرای منویات و تدابير هوشمندانه  فرماندهی معظم کل قوا  حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مبنی بر  ضرورت  پاسخ کوبنده  و تنبیه متجاوز  به همت بلند فرماندهان  و سربازان  مخلص  ولایت عملیاتی شد.

از همه عزیزانی  که در ایام تعطیلات نوروزی  خصوصا  دستگاه‌های خدمات رسان  که پای کار بودند تشکر می نماییم.

از مجموعه  کارگروه تنظیم بازار  که امسال در ایام‌ تعطیلات نوروزی خوب پای کار بودند و تلاش کردند یک آرامش نسبی بر بازار حاکم  شود و کمبود کالا  نداشتیم  و باگرانی های خودسر برخورد شد تقدیر می کنم.


از آن جایی که  دولت سیزدهم  بر مدار نهضت  خدمت رسانی. کاروتلاش شبانه روزی  و عمل به وعده ها استوار است و این یک رویکرد اساسی  است لذا می طلبد همه ما  بعنوان مدیران  دولت عملگرا  در راستای برنامه ها و خدمتگزاری  که مد نظر دولت مردمی است گام برداریم.

حضور دربین مردم و رصد و حل مشکلات مردم  بصورت میدانی مهمترین برنامه دولت سیزدهم است که علیرغم تاکیدات فراوان متاسفانه  این مورد در سطح شهرستان کمرنگ است که امیدواریم و تاکید می کنیم در سال جاری این نقیصه مرتفع گردد.

به زودی  حق مناطق جنگی برای کارکنان شهرستان چرداول پرداخت می گردد و دیگر بهانه ای برای عدم استقرار  بعضی مدیران در شهرستان وجود ندارد.

در سال گذشته در اولین جلسه شورای اداری از مدیران خواستیم برنامه کاری و تقویم کاری یکساله داشته باشند  ولی متاسفانه این اتفاق نیافتاد  و این موضوع را در سال نو مجدد تکرار می کنم که رعایت بشه زیرا ارزشیابی مسئولین  بر  اساس این شاخص‌ها  انجام خواهد شد.

نگاهمان طوری باشد  بعد از مسئولیت  نگوییم ای کاش آن زمانی که مسئولیت داشتیم  این کارها را انجام می دادم یا فلان کار را انجام نمی دادم  زمان شناسی مهم است  و هرکاری که در زمان خودش انجام شود بسیار مهم است.

مدیران پیگیر  کارها و امورات خود باشند  زیرا ۸۰درصد  کارها و ماموریت ها در پی گیری است.

ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد  همه شکلش مدنظر است  سلامت اداری  یعنی رعایت  قوانین و مقررات.حضور غیاب و ترک محل خدمت  است.

ارتباط با رسانه ها و تبیین اقدامات انجام شده  و دستاوردهای نظام در اولویت کاری باشد. استفاده  از امکانات رسانه ای  و بیان خدمات دولت و نظام بسیار مهم و ضروری است

در هفته های گذشته  دیدید که چه هجمه‌هایی علیه دولت در سطح استان  انجام شد نماینده عالی دولت  که انصافا  ما شاهد تلاش‌های  او از نزدیک هستیم  شب و روز و تعطیلات پای کار هستند  و از طرف برخی که نمی خواهند ببینند پیشرفت ها و عملکرد دولت  را مورد هجمه قرار دادند و چه بداخلاقی هایی شد.

استاندار ایلام  شخصی کاربلد و پرتوان و تلاشگر هستند و امروز کل استان‌  ایلام به کارگاه پروژه های عمرانی و خدمات رسانی  تبدیل شده و در روزهای آینده خدمات ارزشمند دولت در شهرستان چرداول در ۲سال و نيم گذشته به خدمت مردم از طریق رسانه ها ارائه خواهيم کرد 

جهش تولید نیاز کشور است که با تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی  بعنوان شعار سال ۱۴۰۳ نامگذاری شده است  و همه ما وظیفه داریم  با نصب العین قرار دادن شعار سال  موانع پیش پای تولید را برداریم.


رهبری فرزانه انقلاب در دیدار مسئولان کشور  در تبیین  به معنای حقیقی  اولویت دادن به تحقق شعار سال  تاکید داشته و فرمودند: همه دستگاه ها از همه ظرفیت ها وامکانات سخت افزاری  از جمله منابع طبیعی  و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های نرم‌افزاری مانند نیروی انسانی خلاق جوانان پرانگیزه  و صاحبان فکرهای نو  استفاده نمایند.

موارد زیر بصورت خلاصه ذکر می شود مورد اهتمام همگان باشد:
اجرای دستورالعمل حجاب و عفاف، همکاری همه ارگان ها با نیروی انتظامی برای اجرای این موضوع.
درخواست ها و شکایات مردم به موقع انجام شود
ارائه گرازش عملکرد بصورت ۳ماه و شش ماهه
پی گیری اعتبارات  مالی از ادارات کل
تعامل بین دستگاهی، افزایش نظارت ها
پرداخت تسهیلات توسط بانک ها

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است