جلسه

جلسه کارگروه اشتغال

جلسه کارگروه اشتغال

به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان چرداول روز یکشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه جلسه کارگروه اشتغال با حضور فرماندار، معاون عمرانی فرمانداری، بخشداران ، روسای ادارات و با حضور سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول با تقدیر از اعضا کارگروه اشتغال که در سال ۱۴۰۲ رتبه اول استان را نصیب شهرستان چرداول نموده بودند گفت:تعهد اشتغال شهرستان در سال گذشته ۸۰۸ نفر بود که باهمت اعضای کارگروه اشتغال ۱۱۷۸ نفر ثبت سیستمی داشته ایم که تقریبا ۱۴۵ درصد رشد داشته است.

فرماندار اظهار نمود یکی مباحثی که میتوان به آن‌ در بحث‌اشتغال ورود پیدا کرد بحث نیروگاه های خورشیدی است که در برخی شهرهای کشور مثبت ارزیابی شده است که در این راستا لازم است اعضا تحقیقات و بررسی هایی انجام دهند تا در صورت موفقیت آمیز بودن این طرح در سطح شهرستان اجرا گردد. وی با اشاره به اینکه در جلسه کمیته اشتغال استان استاندار محترم دستور دادند که از محل تبصره ۱۸سهم هر شهرستان به خود شهرستان واگذار گردد بیان نمود:با این اقدام میتوان سهمیه مناسبی برای شهرستان بدست آورد که لازمه آن تلاش دلسوزان و اعضای کارگروه اشتغال می باشد.
فرماندار خواستار فعالیت بیشتر بنیاد برکت جهت ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم شهرستان شد.
در این جلسه هر کدام از اعضا به بیان مسائل مربوطه پرداختند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است