پیام

پیام به مناسبت هفته سربازان گمنام

پیام به مناسبت هفته سربازان گمنام

پیام فرماندار چرداول به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول متن پیام فرماندار به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

نامگذاری سالروز میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نشان از نقش، جایگاه و اهمیت کار این انسان های بی ادعا و فداکار است.

پر واضح است که این روز فرصت مغتنمی برای پاسداشت یاد و خاطره مجاهدان گمنامی است که با ایمان، اخلاص، تعهد، تخصص، دلسوزی و انقلابی‌گری خود بدون هیچ ادعایی و در اوج گمنامی به مثابه سینه ستبر نظام مقدس جمهوری اسلامی در مبارزه و جهاد با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی برای امنیت پایدار نقش آفرینی می کنند.

مجاهدان روزهای سخت این سرزمین که آسایش و راحتی خویش را فدای اقتدار و سربلندی مردم و این نظام مقدس می کنند تا امروز نقش این سربازان گمنام در تامین امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی بی بدیل باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راه امنیت و عرض تبریک میلاد باسعادت قطب عالم امکان حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف و تبریک سالروز تأسیس وزارت اطلاعات و هفته‌ی سربازان گمنام به مدیران ارشد و کارکنان انقلابی در سطح کشور، مدیرکل محترم و مجموعه عوامل این وزارتخانه در استان ایلام و مدیر محترم و مجموعه سربازان گمنام در شهرستان ولایت مدار چرداول، از مجموعه تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم و توفیق روزافزون و سربلندی آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی محمدی
فرماندار چردول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است