میز خدمت

میز خدمت در آسمان آباد

میز خدمت در آسمان آباد

تشکیل میز خدمت در شهر آسمان آباد 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول در راستای تداوم سلسله برنامه های حضور فرماندار و دیگر مسئولان در مناطق مختلف شهرستان روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ میز خدمت با هدف دیدار چهره به چهره با شهروندان، رسیدگی به مطالبات مردم ، پاسخگویی مسئولان ، شفاف سازی و پیگیری حل مشکلات مردم در مسجد محله صیدنظری شهر آسمان آباد با حضور مردم و مسئولان تشکیل گردید.

گزیده ای از صحبت های علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول در جمع مردم خونگرم آسمان آباد به شرح ذیل می‌باشد.

_ ملت ایران در راه دین جهاد نمودند و شهدای گرانقدری تقدیم اسلام نموده اند.
_ اراده به مردم فهیم آسمان آباد باعث شده است در این ایام انتخاباتی با حجم کاری بالا میز خدمت در خارج از وقت اداری در این بخش تشکیل گردد.
_دولت و ملت در برابر هم دارای حق و حقوقی هستند دولتمردان خدمتگزاران مردم می باشند.
_خط قرمز ما مردم است و اجازه نمی دهیم کسی خود را به عنوان وکیل مردم معرفی نماید اما به دنبال منافع شخصی باشد.
_تبعیض قابل قبول نیست و ما در برابر تمام شهرستان مسئول هستیم.
_یکی از مطالبات به حق مردم این دیار، بخشداری آسمان آباد بود که خوشبختانه در دولت سیزدهم تحقق یافت.
_پیگیر حل مشکلات بخش آسمان آباد و دیگر بخش ها می باشیم که امور مختلف باید از طریق قانونی حل گردد.
فرماندار بیان نمود خوشبختانه در بخش آسمان آباد در حوزه های مختلف اقدامات خوبی صورت گرفته است و در کمیته برنامه‌ریزی امسال اعتباری بالغ بر ۲۹۷ میلیارد ریال به بخش آسمان آباد اختصاص داده شده است و در راستای عمران و توسعه این دیار در حوزه شهری اعتباری بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال و درحوزه روستایی ۵۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار همچنین از مسئولان و مردم خواست همه دست در دست هم دهند و با ارائه راهکار، پیگیر حل مشکلات و مطالبات  باشند وی افزود ما اموری را که خارج از حیطه کاری حوزه شهرستانی باشد از طریق استان و مراجع بالاتر پیگیری می کنیم.

در این دیدار مردم بخش آسمان آباد مطالبات و نیازمندی های بخش را با فرماندار در میان گذاشتند، عمده مطالبات مردم بخش آسمان آباد امور مربوط به اشتغال جوانان، توسعه راه ها، تامین آب آشامیدنی سالم،  مشکلات احداث شهرک صنعتی، آسیب های اجتماعی، تقسیمات کشوری و... بود که فرماندار از روسای ادارات مربوطه خواست ضمن پیگیری و ارائه گزارش در موارد مذکور شفاف سازی انجام دهند که روسای مربوطه پاسخگوی شهروندان بودند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
ایتا
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است