آئین شروع به کار بخشداری آسمان آباد

آئین شروع به کار بخشداری آسمان آباد

آئین شروع به کار بخشداری آسمان آباد

تحقق خواسته بحق مردم متدین، با اصالت و مهمان نواز آسمان آباد در ارتقا دهستان آسمان‌آباد به بخش.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول ، فرماندار در آئین آغاز به کار رسمی بخشداری آسمان‌آباد که با حضور مردم، استاندار ایلام، امام جمعه، معاونین استاندار، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار گردید با تبریک تحقق خواسته به حق مردم فهیم ، نجیب و قدرشناس آسمان آباد  که همواره یار و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و تشکر از استاندار پرتلاش و تمام کسانی که برای تبدیل شدن دهستان آسمان‌آباد به بخش تلاش نموده اند گفت خدمات خوبی در بخش آسمان‌آباد آباد انجام شده است اما کافی نیست و نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی اظهار کرد هیچ رودخانه دائمی در بخش آسمان آباد وجود ندارد و کم آبی در دو حوزه آب شرب و آب کشاورزی از مشکلات عمده این منطقه است و با توجه به شرایط آسمان آباد تامین آب در کاهش نرخ بیکاری و آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

علی محمدی فرماندار چرداول بیان نمود:
ایجاد طرح های اشتغال زایی با توجه به آمار بیکاری جوانان، رفع مشکل کم آبی که نیاز به تدبیر ویژه ای است که پیشنهاد مردم منطقه استفاده از سامانه گرمسیری است، شبانه روزی شدن درمانگاه آسمان آباد که با توجه به فاصله با مرکز شهرستان از ضروریات است ، چهار خطه شدن مسیر آسمان آباد_سرابله  با توجه به تصادفات بالای جاده ای در این مسیر و .... از خواسته های مردم است.

فرماندار در پایان افزود در آینده نزدیک خاک پاک منطقه تربت پاک یک شهید گمنام را در آغوش می گیرد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است