پیام

پیام به مناسبت هفته دولت

پیام به مناسبت هفته دولت

✍️ پیام فرماندار چرداول به مناسبت هفته دولت

فرماندار چرداول:
✔️ گرامی داشت هفته دولت تکریم خدمتگزاری در مسیر اخلاق و انسانیت است.

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول متن پیام مهندس علی محمدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت یادآور شهیدان راه خدمت رجایی و باهنر است و گرامی داشت این هفته تکریم خدمتگزاری در مسیر اخلاق و انسانیت است. شهیدان والامقامی که مظهر اخلاق و خدمت صادقانه بودند و تداوم راه آنها حرکت در مسیر ناب انقلاب اسلامی است.

این هفته همچنین فرصتی مغتنم برای تشریح خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار است و چه نیکو است که مدیران در این راستا به مردم گزارش بدهند.

در شرایط کنونی استکبار جهانی با امپراتوری رسانه ای تمام توان خود را بر سیاه نمایی و پمپاژ دروغ قرار داده، لازم است مسئولان در هر رده‌ای با اطلاع رسانی درست و به موقع کارها و اقدامات انجام شده ضمن خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان، موجب امید آفرینی و تسهیل حرکت به سمت قله های توسعه و پیشرفت شوند.

اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در شهرستان چرداول تبریک عرض نموده و موفقیت، سربلندی و توفیق خدمت بیش از پیش همه نیروهای مردمی و ولایی را در تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی محمدی
فرماندار چرداول

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است