پیام

پیام فرماندار به مناسبت روز خبرنگار

پیام فرماندار به مناسبت روز خبرنگار

💢به گزارش روابط عمومی متن پیام مهندس علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

              بسم الله الرحمن الرحیم
                ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است. این روز یادآور تلاش مجموعه انسان های بی ادعایی است که مجاهدانه در روایت گری و انعکاس حقایق، پرچم آگاهی و دانایی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.

خبرنگارانی که در برهه های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده اند و با رعایت اخلاق حرفه ای و با شجاعت در جهت نهادینه ساختن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاشی اثر بخش داشته اند.

در شهرستان چرداول نیز با وجود خبرنگار متعهد، حاذق و هنرمند شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی در هنگامه‌های سخت چون حماسه بزرگ اربعین، حوادث غیرمترقبه و رخدادهای مختلف چون آگاهی بخشی در مقابله با شیوع بیماری کرونا بوده و امروز پرداختن به موضوع مهم جهاد تبیین و امید آفرینی درجامعه هستیم.
در پایان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را به تمامی اصحاب قلم و رسانه شهرستان که صادقانه و خالصانه در عرصه مهم اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیتهای دولت در حوزه های گوناگون تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم. 

                   علی محمدی  
           فرماندار شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است