نشست

نشست هم اندیشی دهیاران

نشست هم اندیشی دهیاران

✔️نشست هم اندیشی دهیاران با حضور فرماندار، مدیر کل امور روستایی، بخشداران ، دهیاران و سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
📗مهندس محمدی فرماندار چرداول با بیان جایگاه ارزشمند دهیاران و قدردانی از زحمات بی وقفه آنان در تلاش جهت حل مسائل و مشکلات جامع هدف و عمران آبادانی روستاها گفت دهیاران در انجام وظایف تعریف شده و مسئولیت های اجتماعی و انسانی بسیار پر تلاش هستند و دارای پایگاه اجتماعی بالا و ظرفیت بزرگی در انجام خدمات بهتر مسئولان‌ و تنویر افکار عمومی دارند و باتوجه به حجم کاری بالا با مشکلاتی مواجه هستند که ما مسائل مربوطه را در جلسات متعدد بازگو نموده ایم که امید است در سطح ملی و استانی حل گردد.وی از دهیاران خواست با فراهم نمودن شرایط ارتباط مردم با مسؤلان کشوری در سفر رئیس جمهور جهت بیان مشکلات، نیازها، درخواست ها و نامه های مردمی به نمایندگان عالی دولت که قول بررسی موضوع توسط آنان داده شده است شرایط خدمت به روستائیان را مهیا نمایند.
📗 مهندس رحیمی مدیر کل امور روستایی گفت برنامه‌های خوبی در این دولت برای توجه به روستاها در نظر گرفته شده است و افزود امید است در سفر رئیس جمهور روستاها مورد توجه قرار گیرد وی گفت ما باید شرایط برای ارتباط اهالی روستاها با نمایندگان عالی دولت فراهم نماییم. و افزود مکاتبات لازم برای توجه به روستاها در بحث اربعین انجام شده است و به امید خدا روستاهایی که در مسیر اربعین هستند معرفی می‌گردند تا اعتبار لازم تخصیص داده شود.
📗 در پایان نمایندگان دهیاران به بیان مسائل و مشکلات مربوطه از جمله، آنتن دهی، تامین اعتبار،شناسایی روستای هدف گردشگری، مباحث مالی دهیاران، تنش آبی، الحاق زمین  به محدوده روستا و ...پرداختند که فرماندار با سعه صدر پاسخگوی آنان بود و افزود امید است مشکلات مربوطه حل گردد.

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است