دیدار

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی با فرماندار

دیدار مدیر کل تامین اجتماعی با فرماندار

✔️دیدار مدیر کل تامین اجتماعی و هیات همراه با فرماندار چرداول صورت گرفت.
📗 مهندس محمدی فرماندار چرداول، تامین اجتماعی را از نهادهای دانست که خدمات ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌دهند و نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد وی از مسئولان تامین اجتماعی خواست فرهنگ بیمه را در بین مردم ترویج دهند و خدمات قابل ارائه را برای مردم بازگو نمایند تا علاوه بر بیمه شدگان اجباری سایر افراد با بیمه نمودن اختیاری از خدمات این مجموعه بهره‌مند گردند.
📗فرماندار همچنین خواستار پرداخت خدمات بیمه‌ای، خدمات کارفرمایان و مستمری بگیران و... در کوتاه‌ترین زمان و فراهم نمودن بستر جهت تسریع در احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان شد.

📗 مهندس تابانی مدیر کل تامین اجتماعی با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود بیان نمود که تامین اجتماعی با هدف امنیت اجتماعی، حفاظت از سلامت شهروندان و کاهش فقر فعالیت می‌نماید وی از فرماندار بابت توجه به تامین اجتماعی و از پیگیری مهندس محمدی در خصوص تعامل، تفاهم و رفع موانع زمین های پیشنهادی جهت ساخت درمانگاه  و دغدغه فرماندار بابت خدمت به جامعه هدف تشکر نمود و افزود امید است با مهیا نمودن شرایط و اجرای قوانین بتوانیم با حمایت فرماندار در احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان چرداول‌ قدم‌های مثبتی برداریم.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است