جلسه

جلسه ترویج فرهنگ ایثار

جلسه ترویج فرهنگ ایثار

✔️جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور امام جمعه، فرماندار، روسا و مدیران دستگاه های اجرایی و سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

📗 حجت الاسلام قنبر بیگی امام جمعه شهرستان بابیان رشادت ‌های شهدا گفت شهدا دارای جایگاه رفیع هستند که بالاترین درجه آن برای ما قابل درک نیست و کمترین درجه شهادت بهشت است که شهدا با فدا کردن جان خویش به زندگی جاودانه در بهشت دست پیدا می‌نمایند وی افزود بهشت و جهنم حاصل اعمال انسان است که بعضی متقین در بهشت به سمت خدای رحمان هدایت می‌شوند و مجرمین به سمت جهنم که بدجایگاهی است. امام جمعه محترم گفت وظیفه ما و سایر مسئولان بزرگداشت یاد شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و ضمن انجام کار فرهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
📗 محمدی فرماندار چرداول گفت بارزترین جلوه های ایثار در دین تجلی پیدا می‌کند. در دین مبین اسلام شهادت دارای جایگاه با ارزشی است چرا که در اسلام فدا کردن جان در راستای اهداف مقدس دربردارنده مجموعه‌ ای از اعتقاد و ایمان است که مورد تایید بزرگان و اولیاء دین است وی در مورد جایگاه شهدا گفت در نگرش اسلامی شهادت در راه خدا قداست، فضیلت و جایگاه بالایی دارد که اولیاء خدا در پی آن بوده اند .
📗فرماندار از روسای ادارات خواست در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوانان جامعه کوتاهی شده است و امیدواریم این کوتاهی ها با فعالیت بهتر جبران شود .
 📗محمدی ضمن تبریک پیشاپیش سالروز ورود آزادگان در ۲۶ مرداد ماه افزود آزادگان با استقامت باعث عزتمندی کشور شدند و ما وام دار آنان هستیم که نماد ایستادگی هستند. فرماندار همچنین خواستار نامگذاری یکی از موکب‌های شهرستان به نام شهدای شهرستان چرداول شد و افزود با پیگیری های صورت گرفته جانمایی و فراهم نمودن بستر، ان شاءالله  پیکر شهدای گمنام در بخش آسمان آباد و شباب تدفین خواهد شد .

📗در پایان هرکدام از اعضا حاضر به بیان مسائل مربوطه پرداختند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول 
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است