نشست

نشست مشورتی دهیاران

نشست مشورتی دهیاران

✔️جلسه نشست دهیاران و بخشداران شهرستان چرداول با فرماندار شهرستان در سالن جلسات شهید سلیمانی برگزار گردید .
📗 محمدی فرماندار چرداول ضمن خیرمقدم خدمت اعضای حاضر در جلسه گفت نقش ارزشمند دهیاران در عمران و آبادانی روستاها بر کسی پوشیده نیست و ما از تمام دهیاران که با وجود مشکلات خدمت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار داده اند تشکر می‌کنیم فرماندار بیان نمود در بازدید های به عمل امده از روستاهای سطح شهرستان  خدا را شکر خدمات خوبی   توسط  دولت  انجام گردیده است وی افزود خوشبختانه در دولت مردمی کار و کرامت خدمت به مردم  و خدمات رسانی به مناطق محروم و روستاها بیش از پیش مورد توجه است و کارهای عمرانی ارزشمندی انجام گرفته است.
📗 فرماندار گفت شهرستان چرداول دارای ۸۶ روستا می باشد که شهرستان روستا محوری است و انتظار است این مهم مورد توجه مسولین واقع گردد.

📗محمدی دهیاران را نمایندگان دولت دانست که در خط مقدم خدمت به مردم انجام وظیفه می‌کنند و از آنها خواست مسائل و مشکلات روستا را از طریق بخشداران پیگیری کنند وی از دهیاران خواست که با اتحاد، همبستگی و تلاش جدی جهت حل مشکلات مردم فعالیت نمایند و نشاط و امید را بین مردم ترویج نمایند که به امید خدا آینده بهتر و روشن است.
📗محمدی افزود در آینده نزدیک ما شاهد حضور ریاست محترم جمهور و هیأت دولت در استان خواهیم بود که امید است دستاورد این سفر در ابعاد مختلف تحولی در سطح استان ایجاد کند  وی بیان نمود پروژه ها و مشکلات شهرستان را احصاء و با اولویت بندی به عنوان مصوبات پیشنهادی سفر ارایه داده ایم که در صورت تصویب  یقیناً تحول عظیمی در عمران و آبادانی شهرستان ایجاد می‌شود .
 📗در پایان  بخشداران شهرستان و دهیاران هر کدام مسائل و مشکلات روستاها را که اکثراً مربوط به تامین آب آشامیدنی، وضعیت رودخانه چرداول، وضعیت جاده‌ها،مدیریت پسماند، حقوق و مشکلات دهیاران، افزایش اعتبار دهیاری‌ها و ... را مطرح کردند و فرماندار پاسخگوی سوالات بود .

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است