دیدار

دیدار مدیر کل هواشناسی با فرماندار صورت گرفت.

دیدار مدیر کل هواشناسی با فرماندار صورت گرفت.

✔️دیدار مدیر کل هواشناسی و همکارانش با فرماندار چرداول‌ صورت گرفت.
📗 محمدی فرماندار چرداول با بیان جایگاه هواشناسی در برنامه‌ریزی های مناسب مردم و مسئولان گفت جمع آوری اطلاعات هواشناسی در بحث بارش، دما، گرد و خاک و... ، تکمیل اطلاعات رسانه‌ها در مورد  آب و هوا، همکاری در امر کشاورزی، دامپروری، باغات، دفع آفات و ... همکاری با ستاد حوادث غیر مترقبه و بسیاری از امور دیگر بر عهده سازمان هواشناسی است که آنلاین بودن آن می تواند باعث ارائه خدمات ارزنده به جامعه شود.
📗 فرماندار خواستار تکمیل زیرساخت‌های این مجموعه شد و افزود در صورت لزوم  آماده مساعدت در راستای تکمیل و تجهیز زیرساخت های مجموعه هواشناسی شهرستان در راستای ارائه خدمت بهتر به مردم فهیم شهرستان چرداول هستیم .
فرماندار اظهار داشت در کمیته برنامه‌ریزی سال جاری اعتبار خوبی برای تعمیر و تجهیز مرکز هواشناسی شهرستان و مراکز باران سنجی  در نظر گرفته شده است. 
وی در پایان از حضور و گزارش خوب مدیر کل محترم هواشناسی استان تشکر نمود و خواستار توجه بیشتر به شهرستان چرداول شد.
📗 نادری زرنه مدیر کل هواشناسی با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود گفت شهرستان چرداول دارای یک ایستگاه هواشناسی اختصاصی و ۸ ایستگاه باران سنج می‌باشد که جهت ارائه خدمت به شهروندان فعال بوده وی در خصوص پیش بینی فصلی بارش گفت بر اساس ‌پیش بینی‌های فصلی امید است بارندگی‌های سال زراعی آینده زودتر از موعود آغاز شود و با تاخیر همراه نباشد وی افزود همچنین پیش بینی بارش بیشتر از نرمال در پاییز گزارش شده است
روابط عمومی فرمانداری چرداول

https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است