تسلیت

پیام تسلیت فرماندار به مناسبت ایام عاشورای حسینی

پیام تسلیت فرماندار به مناسبت ایام عاشورای حسینی

پیام تسلیت فرماندار چرداول به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)


متن  این پیام بدین شرح است:

                     بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ
محرم، کتاب سبز و جاوید آزادگی و آزادیخواهی و تاسوعا وعاشورای حسینی (ع) صفحه زرین این کتاب همیشه ماندگار و تعالی بخش است.
محرم، یادآور حماسه بزرگ مقاومت و ایستادگی انسانی الهی و برخاسته از متن مکتب رسول الله (ص) و پدر بزرگوارش امیر مومنان (ع) در برابر جور و ستم جبهه الحاد و بی عدالتی و مجاهدت و جانبازی آقا اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش برای حفظ و صیانت از اسلام ناب محمدی (ص) است.

واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی که زیباترین تجلی رویارویی حق علیه باطل بود، به عنوان درسی الهام بخش برای احرار و آزادگان برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط شد. حماسه سرخ عاشورا، والاترین ارزش‌های دینی و انسانی هم‌چون ایثار، جوان‌مردی، شکیبایی، وفا، آزادگی و بصیرت را با خود جاودانه کرد.

جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری به راه و مکتب حضرت امام حسین (ع) و آموزه های بلند تاسوعا و عاشورا برای مقابله با بی عدالتی و رویایی با جهان کفر و جور نیازمند است.

اینجانب ایام سوگواری و حزن و اندوه حضرت آقا اباعبدالله‌الحسین (ع) و هفتاد و دو تن از یاران فداکار و باوفای آن امام همام و فرارسیدن ایام‌الله تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) را به همه احرار و آزادگان جهان، مردم مومن ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار چرداول تسلیت می گویم، و از آستان خداوند سبحان، قبولی عزاداری های همه سوگواران حسینی را مسالت دارم.

                       علی  محمدی 
          فرماندار شهرستان چرداول

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است