جلسه

جلسه ستاد تنظیم بازار

جلسه ستاد تنظیم بازار

✔️جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون سیاسی فرمانداری، بخشداران و سایر اعضای عضو شورای تنظیم بازار در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
📗 نارنجی معاون سیاسی فرمانداری نظارت بر بازار را یکی از مطالبات مردمی دانست و از اعضا خواست نسبت به انجام وظایف خویش اهتمام جدی ورزند و نسبت به ارائه گزارش اقدام نمایند.
📗 وی بیان نمود تامین کالای اساسی از جمله مرغ از وظایف جهاد کشاورزی و سایر ادارات مربوطه می‌باشد که نیاز است با بررسی موضوع و پیگیری لازم وضعیت فعلی بهبود یابد.
📗معاون سیاسی گفت متاسفانه شاهد تفاوت قیمت‌ها در بین برخی از فروشندگان می‌باشیم که باید با نظارت و اعمال مجازات و جریمه‌های بازدارنده برای متخلفان با آنان برخورد جدی شود. وی همچنین خواستار حل مشکلات روستاهایی که سهمیه آرد آنان دریافت نشده و بازدید مستمر اعضای مذکور در بخش های شهرستان شد و افزود باید بر اساس صلاحیت و رعایت شرایط قانونی بعد از اخذ استعلامات لازم از مراجع مربوطه عاملیت توزیع کالا مشخص گردد.
📗 در پایان هر کدام از اعضا به بیان مسائل مربوطه پرداختند.
📗 لازم به ذکر می‌باشد شهروندان محترم می‌توانند با ارتباط تلفنی با شماره ۱۲۴ هرگونه تخلف در قیمت، کیفیت، کمبود کالا و ... را گزارش دهند.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول‌
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است