جلسه

جلسه‌ شورای اداری و کمیته برنامه ریزی

جلسه‌ شورای اداری و کمیته برنامه ریزی

✔️جلسه شورای اداری و کمیته برنامه‌ریزی با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، رئیس گروه تلفیق بودجه سازمان مدیریت برنامه‌ریزی، معاونین فرماندار کارشناسان فرمانداری، روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

📗 حجت الاسلام قنبربیگی امام جمعه محترم شهرستان با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش با بیان احادیثی به یادآوری لزوم پاسخگویی انسان در روز حساب و کتاب پرداخت و افزود دعوت خدمت به مردم و خدمت رسانی و نهی از تکبر از امر به معروف و نهی از منکرهای بسیار مهمی می‌باشد که نیاز است مسئولین ادارات به این امر مهم توجه کنند.

📗 مهندس محمدی فرماندار چرداول با تسلیت ایام محرم و لزوم پیروی از اهل بیت و اولیا دین برای رسیدن به سعادت بیان نمود دولت سیزدهم بر مدار خدمت به مردم کار و عمل استوار است و همه مسئولان باید با روحیه جهادی در دولت کار و کرامت پای کار باشند تا نسبت به تحقق شعار سال ( مهار تورم و رشد تولید ) و مبارزه با فساد و حل مشکلات مردم اقدام نمایند و خدمتگزاران صدیقی برای مردم باشند وی گفت با وجود مشکلات، خدمات خوبی در دولت سیزدهم انجام شده است و امیدی در دل مردم دمیده است که تعامل با همسایگان در بعد سیاست خارجی نمونه‌ای از اقدامات خوب دولت سیزدهم می‌باشد.
📗 فرماندار در این جلسه بر نکات زیر تاکید نمود.
✔️خدمات دولت باید به طور کامل و شفاف منعکس گردد و عملکرد ادارات برای مردم شفاف سازی شود تا ضمن تنویر افکار عمومی باعث اعتماد بیشتر مردم به مجموعه شود.

✔️تعامل دستگاه‌های اجرایی جهت خدمت به مردم
✔️ درخصوص تکریم ارباب رجوع و حل مشکلات شهروندان فرماندار گفت ارباب و رجوع هایی که به فرمانداری مراجعه می‌کنند گلایه‌هایی نسبت به عملکرد بعضی از روسای ادارات دارند و ما با رصد موضوع بر اساس ضوابط قانونی با روسای مربوطه در صورت تخلف برخورد می‌کنیم و در صورت عدم همکاری نسبت به برکناری آنان اقدام می‌نماییم.
 ✔️نظارت بر عملکرد زیر مجموعه‌ها، برگزاری میز خدمت در روستاها جهت پاسخگویی مسئولان، برپایی نماز جماعت در ادارات و توجه به فریضه واجب نماز جماعت، مناسب سازی ادارات، جلوگیری از فساد، عدم استفاده شخصی از اموال دولتی، حفظ بیت المال، صرفه‌جویی در مصرف منابع، حضور بیشتر در بین مردم، تسریع در اجرای طرح نهضت ملی مسکن و توجه ویژه به اشتغال تاکید نمود.
📗 فرماندار از روسای ادارات خواست با برنامه‌ریزی منظم برای رسیدن به اهداف سازمانی اقدام نمایند و گفت ما به طور جدی پیگیر تخصیص اعتبار می‌باشیم و با بیان مسائل و مشکلات شهرستان در جلسات استانی خواستار توجه بیشتر به شهرستان چرداول شده‌ایم که نیاز است مدیران شهرستان با پیگیری موضوع از ادارات کل این خواسته را رصد نمایند و بیان نمود با توجه به نیازسنجی صورت گرفته قابل قبول نمی‌باشد اعتبار تخصیص یافته در جای دیگر هزینه شود در صورت مشاهده برخورد جدی صورت می‌گیرد.
📗مهندس محمدی مطرح نمود که ما فرم ارزیابی در باب عملکرد مدیران تهیه نموده‌ایم که در سابقه مدیریتی آنان  بسیار مهم است و رعایت شاخص‌های فوق در آن تاثیر بسیار دارد.
📗 لازم به ذکر می باشد اعتبارات عمرانی شهرستان بالغ بر ۱۳۲ میلیارد تومان می باشد که بر اساس قانون و نیازسنجی توزیع صورت گرفته شده است.

📗مهندس رجب‌نیا رئیس گروه تلفیق بودجه سازمان مدیریت برنامه ریزی با بیان رعایت الزامات قانونی برای توزیع اعتبار گفت ما با بررسی موضوعات مختلف نیازها و اولویت بندی‌ها را شناسایی نموده و با رعایت لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه کاره شاخص‌های ‌ مورد نظر را مورد توجه قرار داده که امید است زمینه خدمت بیشتر به مردم فراهم گردد.
📗 در پایان هر کدام از اعضای حاضر به بیان مسائل مربوطه پرداختند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است