جلسه

جلسه شورای ترافیک

جلسه شورای ترافیک

✔️جلسه شورای ترافیک با حضور فرماندار معاون عمرانی فرمانداری بخشداران و سایر اعضای عضو شورای ترافیک در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
📗فرماندار به اهمیت نقش شورای ترافیک پرداخت و گفت نیاز است با انجام کار کارشناسی و طرح‌های مطالعاتی باعث تردد راحت،کاهش ترافیک و امنیت جاده‌ای باشیم وی از مسئولان مربوطه خواست نسبت به اجرای مصوبات و ارسال مستندات قبل از تشکیل جلسه بعدی به فرمانداری اقدام نمایند زیرا این موضوع در ارزیابی عملکرد نقش مستقیم دارد و خواستار تعامل بین دستگاه ‌های اجرایی جهت تسریع در امور و خدمت به شهروندان شد.
📗 محمدی بیان نمود شهرستان چرداول با توجه به اینکه در مسیر اصلی اربعین است اما به خوبی دیده نشده است و ما این موضوع و مشکلات را در جلسات استانی مطرح نموده‌ایم. فرماندار همچنین بر ساماندهی وضعیت مسافرکش ها، میوه فروش‌ها، نصب علائم هشدار، تابلوهای راهنما رانندگی، ایجاد و اصلاح سرعت کاه ها، ورودی و خروجی شهرها، رعایت اصول فنی در وضعیت تردد خیابان‌ها و ... شد و افزود با توجه به مطالبات مردمی و مسافرکش‌های شهرستان مکاتبات لازم در خصوص تعیین نرخ کرایه انجام شده است که امید است به زودی قیمت‌های قانونی اعلام گردد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است