مراسم

مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت توزیع برق شهرستان چرداول

مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت توزیع برق شهرستان چرداول

✔️مراسم تکریم و معارفه مدیر شرکت توزیع برق شهرستان چرداول با حضور ناصری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و سایر مسئولان در دفتر فرماندار برگزار گردید.

📗 فرماندار بیان نمود اداره برق یکی از ادارات خدمات رسان  می باشد که هم مردم و هم مسئولان از این مجموعه انتظار دارند که در راستای انجام وظایف سریع و دقیق عمل نماید.
📗 محمدی گفت درسطح شهرستان چرداول با توجه به گستردگی ان و انتظارات مردم  اقدامات خوبی انجام گردیده است که اینجانب  از زحمات هشت ساله مهندس صوفی نیا مدیر سابق برق شهرستان  تشکر می کنم  و برای جناب آقای مهندس چگنی به عنوان مدیر جدید نیروی برق شهرستان چرداول  آرزوی موفقیت در انجام وظایف محوله را دارم و امیدواریم با روحیه جهادی منشاء تحول در حوزه برق شهرستان باشند.
📗محمدی افزود خوشبختانه مردم شهرستان قدرشناس مسؤلین دلسوز و پرتلاش هستند که همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم وظیفه تحقق خواسته‌های قانونی شهروندان را داریم که این موضوع باید در دستور کار مسئولان  توزیع نیروی برق قرار گیرد.

📗 در این مراسم از زحمات صوفی نیا مدیر سابق توزیع برق تقدیر و آقای شعبان چگنی به عنوان مدیر توزیع برق شهرستان چرداول معارفه گردید.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است