جلسه

جلسه شورای عشایر

جلسه شورای عشایر

✔️جلسه شورای عشایر با حضور فرماندار، مدیر کل امور عشایر استان و مسئولان استان، بخشداران، شهرداران، روسای ادارات مربوطه و سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
📗فرماندار بیان نمود عشایر به فرموده  معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) که فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند. نشان از جایگاه ویژه این قشر مولد در جامعه اسلامی دارد .
📗محمدی گفت عشایر یار و یاور نظام بوده و هستند که در زمینه تولید با زحمات شبانه روزی فعالیت مفیدی دارند و متکی به خود می‌باشند اما انتظار است مسئولان در راستای انجام وظایف و خدمات رسانی به عشایر تلاش نمایند و مشکلات و موانع سر راه  آنان  در امر تولید رفع کنند.

📗 فرماندار افزود توجه به راه‌های عشایر در حوزه شهرستان چرداول و آبرسانی به موقع به این قشر عزیز و رسیدگی به امورات انان از انتظارات ما است که خدا را شکر از زمان حضور جناب اقای دکتر خانزادی در رأس اداره امور عشایری استان شاهد ایجاد تحولاتی در موضوعات مختلف هستیم که جای تقدیر دارد .
همچنین فرماندار چرداول در بخش دیگری از سخنان خود خواستار پایش آمار جمعیتی عشایر شهرستان شد تا بتوان خدمات رسانی بهتر و دقیق تری به انان صورت گیرد .
📗در این جلسه هر کدام از کارشناسان به بیان مسائل مربوطه پرداختند.
📗 خانزادی مدیر کل امور عشایر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عشایر استان و شهرستان گفت عشایر از سرمایه‌های اصلی نظام می‌باشند و خدمت به این قشر زحمتکش وظیفه ما می‌باشد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است