جلسه

جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

جلسه شورای هماهنگی پدافند غیرعامل در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

⭕ نشست شورای هماهنگی پدافند غیرعامل در شهرستان چرداول برگزار شد 

مدیرکل پدافند غیرعامل استان:
🔹 آموزش مدیران ادارات استان در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار است

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول سعید رضا کریمیان مدیرکل پدافند غیرعامل استان در نشست شورای هماهنگی پدافند غیرعامل شهرستان چرداول با اشاره به نقش و اهمیت پدافند غیرعامل در امر مصون سازی و تقویت مقوله دفاعی کشور در مقابل دشمن بر نقش آموزش در این امر خطیر تاکید کرد و خبر داد: در این راستا آموزش مدیران ادارات استان در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار است.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که نیازمند تبیین همگانی در حوزه پدافند غیرعامل هستیم، اظهار داشت: بالا بردن آگاهی مدیران و مردم در حوزه پدافند غیرعامل در دستور کار این اداره کل است.

مدیرکل پدافند غیرعامل در ادامه خواستار اتخاذ تمهیدات پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی، زیرساختی و خدمات رسان شد و گفت: یکی از اهداف مهم پدافند غیرعامل پیش بینی به موقع مخاطرات و پیشگیری از تهدیدات و آسیب ها و مصون سازی و تقویت زیرساخت ها است که در این راستا لازم است دستگاه های عضو این شورا نسبت به ایجاد تمهیدات و ملاحظات لازم اهتمام جدی داشته باشند.

در ادامه این نشست نارنجی معاون فرماندار چرداول بر اجرای مصوبات در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کردو گفت: خوشبختانه در شهرستان چرداول موضوع پدافند غیرعامل با همت فرماندار پرتلاش شهرستان و مجموعه دستگاه های عضو شورا با جدیت پیگیری می شود و در این راستا برنامه های خوب و مهمی در دستور کار است.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است