بازدید

دیدار فرماندار و مسئولان با مردم روستاهای صیدنظری و کل کل آسمان آباد

دیدار فرماندار و مسئولان با مردم روستاهای صیدنظری و کل کل آسمان آباد

⭕ روز پرکار فرماندار چرداول؛
✔️ از بازدید از روستاهای کل‌کل و صیدنظری علیا تا نشست با شورای شهر آسمان آباد و حضور حضور میدانی در رفع مشکل آب روستای سنگ سفید...

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول علی محمدی شنبه ۱۰ تیرماه روز پرکاری را به همراه عده ای از مسئولان شهرستان در پیگیری مسائل و مشکلات مردم پشت سر گذاشت.

فرماندار چرداول در اولین برنامه به اتفاق معاون سیاسی و امنیتی و بخشدار مرکزی ضمن بازدید از شهرداری آسمان آباد با اعضای شورای اسلامی این شهر نشستی در راستای بررسی مسائل و مشکلات حوزه شهری برگزار نمود.

وی در ادامه به اتفاق معاون سیاسی و همچنین بخشدار مرکزی، مدیران جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و امور آب از روستای صیدنظری علیا بازدید کرد و ضمن دیدار با مردم روستا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات روستا قرار گرفت. 

محمدی در ادامه به اتفاق مسئولان ذی ربط از روستای کل‌کل آسمان آباد نیز بازدید کرد و در این برنامه ضمن گفتگو با اعضای شورا، دهیار و جمعی از مردم روستا در جریان خواسته ها و مطالبات مردم قرار گرفت. 

فرماندار چرداول در ادامه برنامه های خود که تا پاسی از شب (ساعت ۲۳) طول کشید در پی ایجاد مشکلات آب روستای سنگ سفید با حضور میدانی بر سر چاه آب این روستا ضمن دستور به مدیران مربوطه خواستار رفع فوری مشکل آب مردم شد.

بر اساس این گزارش محمدی فرماندار چرداول در این دیدار ها ضمن شنیدن نقطه نظرات مردم روستاهای صیدنظری علیا، کل‌کل، سنگ سفید و اعضای شورای روستاهای مذکور و شهر آسمان آباد در راستای رفع موانع و برطرف شدن مشکلات دستورات لازم را صادر نمود.

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است