جلسه

جلسه کمیته سوخت

جلسه کمیته سوخت

✔️جلسه کمیته سوخت شهرستان چرداول برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه سیروان چرداول؛  جلسه کمیته سوخت شهرستان با حضور نارنجی معاون سیاسی فرمانداری، روسای ادارات و نهادهای نظامی و سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری( با محوریت موضوع طرح ساماندهی کارت های سوخت )برگزار گردید.
📗 در این جلسه موضوع اجرای بند ح تبصره 14 قانون بودجه سال جاری با هدف مدیریت مصرف سوخت، بهبود نظام توزیع سوخت، کاهش و جلوگیری از قاچاق سوخت   و اتخاذ تدابیری که تا پایان شش ماهه ابتدایی سال حداقل 90 درصد خودروهای بنزین سوز صرفا از کارت سوخت شخصی مختص خودرو استفاده نمایند مطرح گردید.
در راستای تحقق طرح مذکور، کارت سوخت آزاد(اضطراری)  موجود در جایگاه ها محدود گردیده است(به ازا هر جایگاه یک کارت سوخت).
از آنجایکه سهمیه نرخ اول(60 لیتر) و نرخ دوم (150 لیتر) ابتدای هرماه در کارت سوخت شخصی دارنده خودرو شارژ می گردد، دارندگان کارت می توانند پس از اتمام سهمیه اول یارانه ای،  با کارت سوخت شخصی خود از سهمیه دوم غیریارانه ای استفاده نمایند.
کسانی که به هر دلیل فاقد کارت سوخت شخصی می باشند می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس+10 تقاضای کارت سوخت المثنی نمایند و تا زمان دریافت کارت از باجه پستی با ارائه برگه ثبت درخواست المثنی دریافتی از دفاتر پلیس +10 ممهور به مهر ناجی، از کارت اضطراری موجود در جایگاه استفاده نمایند.

https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است