دیدار

دیدار با مردم بخش آسمان آباد

دیدار با مردم بخش آسمان آباد

✔️دیدار با مردم بخش آسمان آباد در خصوص رفع موانع و مشکلات طرح نهضت ملی مسکن و ارائه پیشنهادات و راهکارهای موجود با حضور فرماندار، مدیر کل راه و شهرسازی،مدیر کل بنیاد مسکن، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، مدیران راه و شهرسازی و بنیاد مسکن شهرستان و شوراهای  آسمان آباد در مسجد قمر بنی هاشم محله سلطانقلی سفلی شهر آسمان آباد برگزار گردید.

📗محمدی فرماندار شهرستان هدف از این جلسه را دیدار با مردم شریف آسمان آباد و شنيدن مشکلات و مسائل مربوط به ساخت مسکن در  آسمان آباد بیان نمود.

📗مدیران کل  راه و شهرسازی و بنیاد مسکن پیشنهادات و راهکارهای خود را با توجه به شرایط عرفی منطقه در خصوص حل مشکلات مربوط به تهیه زمین و ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن را برای مردم بیان نمودند.

📗فرماندار همچنین از بزرگان آسمان آباد خواست در راستای اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری جوانان جهت ایجاد ناحیه صنعتی موجبات واگذاری و فروش زمین را به شرکت شهرک های صنعتی استان فراهم کنند.

📗در پایان تعدادی از افراد به نمایندگی از طرف مردم  آسمان آباد به بیان مسائل و مشکلات مربوطه پرداختند و از حضور مسئولان در بخش آسمان آباد تشکر کردند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است