همایش

همایش فرمانداران در چرداول

همایش فرمانداران در چرداول

فرماندار چرداول:
❑ تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش پس از سال‌ها به‌عنوان یک مطالبه‌ی مهم در دولت سیزدهم محقق شد/ مسایل و مشکلات مردم شهرستان چرداول را با جدیت پیگیری می‌کنیم

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، علی محمدی فرماندار چرداول روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه در همایش فرمانداران که با حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران ستادی استانداری در شهرستان چرداول برگزار شد، گفت: دولت سیزدهم همه‌ی تلاش خود را به‌کار گرفته است که مطالبات مردم حل و فصل شود که تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش، پس از سال‌ها به‌عنوان یک مطالبه‌ی مهم در این دولت محقق شد.

فرماندار چرداول تاکید کرد: از آغاز خدمتگذاری در این شهرستان به‌عنوان فرماندار، مطالبات مهم مردم، بحث مبلمان و فاضلاب شهری شهر سرابله، مشکل آب شرب برخی از روستاهای بخش زاگرس و دیگر مسایل مهم شهرستان با جدیت پیگیری و تاکنون نتایج خوبی حاصل شده است.

فرماندار چرداول بیان داشت: همچنین برای تسریع در عملیات  پروژه‌های شهرستان، به‌صورت مستمر از این پروژه‌ها بازدید کردیم و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها قرار گرفتیم. 

محمدی با اشاره به تلاش همه جانبه برای برگزاری باشکوه انتخابات در چرداول اشاره کرد و گفت: از مجموع ۴۵ هزار‌نفر جمعیت در شهرستان چرداول، ۳۳ هزار نفر واجد شرایط رای‌دادن هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اربعین اشاره کرد و افزود: چرداول دارای سه مدخل ورودی به استان است که بخش زیادی از زوار عتبات عالیات از شهرستان چرداول وارد استان می‌شوند و تلاش خواهیم کرد همه‌ی زیرساخت‌ها برای تردد زوار آماده‌سازی شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است