همایش

همایش فرمانداران در چرداول

همایش فرمانداران در چرداول

⭕قدردانی امام جمعه‌ی چرداول از تبدیل دهستان آسمان‌آباد به بخش 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، حجت‌الاسلام محمد‌جواد قنبربیگی امام جمعه‌ی چرداول روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه در همایش فرمانداران که با حضور دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران ستادی استانداری در شهرستان چرداول برگزار شد، گفت: تشکر می‌کنم که با تلاش‌های انجام شده پس از سال‌ها دهستان آسمان آباد به بخش تبدیل شد‌ و به ثمر نشست که ان‌شاالله تلاش گردد که مقدمات اجرایی آن فراهم شود‌.

وی افزود: حق مناطق جنگی برای شهرستان چرداول پیگیری شود.

حجت الاسلام قنبربیگی به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: چرداول مهم‌ترین دروازه‌ی ورودی به عتبات عالیات است و ۷۰ درصد زوار از شهرستان چرداول وارد استان می‌شوند و به سمت مهران حرکت می‌کنند.

امام جمعه‌ی چرداول بیان داشت: اربعین‌های پیش رو تا ۲۰  سال در فصل گرما برگزار می‌شود و اگر مهران ظرفیت اسکان نداشته باشد، در شهرستان‌های قبل‌تر مانند ایوان و چرداول باید برای اسکان زوار برنامه‌ریزی کنیم‌ و این مهم می‌طلبد که به این شهرستان‌های در مسیر اربعین بیشتر توجه شود.

وی اضافه کرد: لازم است مسئولان استان و کشور زیرساخت‌ها را با چشم انداز ظهور برنامه‌ریزی کنند.

حجت الاسلام قنبربیگی در بخش دیگری از سخنان خود  تاکید کرد: سد چناره از اولویت‌های مهم است، برای بیمارستان تامین اجتماعی نیز  اقدامات خوبی صورت گرفته و افزایش محدوده‌ی شهر سرابله در دستور کار قرار گیرد که انتظار داریم هر چه سریعتر پیگیری شود.

امام جمعه‌ی چرداول ادامه داد: واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن با اهتمام مدیران و فرماندار جهادی چرداول که شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و امید را در دل مردم زنده کرده، به زودی کلنگ زنی می‌شود، اما روند پیشرفت طرح ملی مسکن در استان باید تسریع شود.

وی اضافه کرد: در اخباری که از شهرستان چرداول در صدا و‌ سیمای استان منتشر می‌شود، دچار مشکل هستیم که علت آن این است که نمایندگی رسمی صدا و سیما در شهرستان چرداول نداریم، خواستاریم که این موضوع پیگیری شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است