بازدید

بازدید سرزده فرماندار از برخی ادارات

بازدید سرزده فرماندار از برخی ادارات

⭕ بازدید سرزده فرماندار چرداول از برخی ادارات عضو ستاد بحران شهرستان 

فرماندار چرداول:
☑️ عملکرد ادارات بصورت مستمر و نامحسوس پایش و رصد می شود ...

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول مهندس علی محمدی صبح امروز پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ در تداوم بازدید های سرزده خود اینبار از ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی بازدید بعمل آورد.

فرماندار چرداول در این بازدیدها ضمن اینکه خواستار هشیاری و آماده باش همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در طول فصل گرما شد نکات و ملاحظات لازم را به مدیران و عوامل این دو  اداره یادآوری کرد.

 وی در ادامه باعنوان این مطلب که عملکرد ادارات دستگاه های عضو ستاد بحران بصورت مستمر و نامحسوس تحت پایش و رصد است، اظهار داشت: اهمال کاری در مقوله بحران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و بدون تعارف با دستگاه های که در این زمینه کوتاهی کنند برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد بحران شهرستان، مسئولیت پذیری و پاسخگویی مدیران را دو اصل انکار نشدنی در مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: ما برای عمل به وظیفه حیاتی این ستاد نهایت دقت و جدیت را بکار خواهیم بست و در این میان قدردان زحمات مدیرانی هستیم که نسبت به انجام وظایف محوله در این حوزه مهم، مسئولیت پذیر و پاسخگو هستند. 

گفتنی است درپی نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان به دستور فرماندار چرداول برای جلوگیری از آتش سوزی مزارع و منابع طبیعی در یک حرکت ابتکاری و اثرگذار دو کمیته مجزای اطفای حریق در منابع طبیعی و جهاد کشاورزی تشکیل شد و تمامی ادارات در جهت کمک و اجرای وظایف خود در این حوزه بسیج شده اند. 

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است