دیدار

دیدار مردم بخش شباب با فرماندار صورت گرفت

دیدار مردم بخش شباب با فرماندار صورت گرفت

فرماندار چرداول:  شهر شباب بعنوان پیشانی ورودی استان ایلام در بحث زائرین اربعین و مسافران  کشورعراق نیازمند توجه و نگاه ویژه  دولت و مسئولین است.
علی محمدی در دیدار با جمعی از بزرگان و معتمدین بخش شباب افزود: شهر شباب جایگاه ویژه ای در استان ایلام دارد زیرا درصد بسیار بالایی از تردد زائران کربلا ومسافرین کشور عراق از این  شهر صورت می گیرد و میزبانان شایسته ای برای اربعین بوده اند.

وی افزود: مهمان نوازی و پذیرایی در خور شان عاشقان اهل بیت(س) توسط مردم شهرستان چرداول و شهر شباب در طول یک دهه گذشته  اثبات شده و این رفتار  همراه با نیکی و مردمداری در سطح کشور بازتاب شایسته ای داشته  و امروز چرداول دروازه اصلی ورودی عتبات عالیات شده است.

محمدی در خصوص تغییرات در سطح شهرستان چرداول و ارتقای آسمان آباد به بخش و منفک شدن چند روستا از بخش شباب گفت: این تغییرات یک تصمیم مهم کشوری بوده و هیچ تاثیری درخدمت رسانی دولت به اقصی نقاط چرداول ندارد و کارهای عمرانی و خدماتی کمافی سابق در شباب با سرعت و جدیت تمام ادامه خواهد داشت.
فرماندار شهرستان چرداول یادآور شد: وحدت و همدلی مردم این دیار رمز موفقیت بوده است ودر همه برنامه ها و مناسبات اجتماعی مردمان شهرستان چرداول دوشادوش هم و درکنار هم هستند و این رویه انگیزه  خدمت رسانی را در بین مسئولان دوچندان کرده است.
مشکلات زیرساخت ها، ایجاد فضای سبز و پارک،آرد و نان،ساماندهی کانال کشاورزی،روشنایی معابر و روکش آسفالت و چهار بانده کردن مسیر کربلا،
استقرار ادارات در بخش شباب و 
فعالیت درمانگاه شباب به صورت شبانه روزی از مهمترین مباحث مطرح شده در این دیدار بود که  محمدی فرماندار چرداول بر پیگیری و اجرای آن ها تاکید کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است