دیدار

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از همکارانش با فرماندار چرداول صورت گرفت.

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از همکارانش با فرماندار چرداول صورت گرفت.

‍ 🟦 پیگیری های مستمر فرماندار شهرستان چرداول  در حوزه بهداشت و درمان و حضور  مجموعه  مدیریتی  دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در این شهرستان/ از شبانه روزی کردن  بهداری آسمان آباد تا استقرار مرکزدرمانی و داروخانه شبانه روزی در سرابله و استقرار مرکز فوریت های پزشکی در بخش زاگرس


🔴با شروع  به کار فرماندار جدید چرداول و تلاش های شبانه روزی علی محمدی بارقه های امید  در بین مردم نمود عینی و ملموسی به خود گرفته و در تمام حوزه ها ورودی متناسب با نیازمندی مردم چرداول داشته اند.

حوزه بهداشت، درمان  و سلامت  از دغدغه های فرماندار چرداول بوده که در این راستا و رفع مشکلات، رئیس دانشگاه  به همراه مجموعه معاونین  و مدیریتی دانشگاه را به چرداول  گسیل داشت که این حضور  تاکنون بی سابقه بوده است.

🅾رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با همراهی معاونین غذا و دارو، درمان، بهداشتی، رئیس حوزه ریاست دانشگاه، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه، مدیران ستادی بازرسی و روابط عمومی، نماینده معاونت توسعه دانشگاه و مسئولان شبکه بهداشت ودرمان و ریاست بیمارستان امام علی(ع)؛ در سفری یکروزه ضمن دیدار با فرماندار شهرستان چرداول، از زیرساخت‌های بهداشتی درمانی این شهرستان بازدید نمود و دیداری صمیمانه با محمدی فرماندار شهرستان داشتند.


🔴در این دیدار فرماندار شهرستان چرداول ضمن خیرمقدم به ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام و هیئت همراه، از تلاش و اقدامات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام و همچنین شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان چرداول تشکر نمود.

⏺علی محمدی تصریح کرد: فرمانداری شهرستان چرداول در راستای تحقق برنامه‌های حوزه سلامت در کنار مسئولان و کارکنان دانشگاه و مجموعه بهداشت و درمان این شهرستان خواهد بود.

🔴محمدی همچنین در ادامه سخنان خود به ارائه برخی از مطالبات مردمی در زمینه‌های بهداشتی درمانی از جمله: تجهیز و راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان امام علی (ع) شهر سرابله، پیگیری دستگاه ام آر آی اهدایی جهت استقرار در بیمارستان امام علی(ع)، احداث و راه‌اندازی مرکز امداد جاده‌ای اورژانس ۱۱۵ مرکز بیجنوند  پرداخت که ضمن پاسخگویی به مطالبات فوق توسط ریاست دانشگاه علوم پزشکی ایلام و سایر معاونین همراه، بر پیگیری این مطالبات  تا حصول نتیجه تاکید شد.

🔴فرماندار چرداول خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی،معاونین و هیات همراه گفت:
شبانه روزی کردن درمانگاه آسمان اباد،ایجاد داروخانه شبانه روزی در سرابله و افزایش پزشکان شیفت اورژانس از دیگر  مطالبات  مهم و ضروری در این  شهرستان می باشد.

🅾لازم به یادآوری است که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایلام پس از دیدار با فرماندار شهرستان چرداول، از بخش‌های مختلف بیمارستان امام علی(ع)، مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید بهشتی، پروژه در حال احداث مرکز آموزش بهورزی و زمین ۱۸ هزار متر مربعی اهدایی به دانشگاه علوم پزشکی بازدید نمودند و در جریان مسائل و موضوعات مربوط به آنان قرار گرفتند.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است