جلسه

جلسه بررسی صداهای زیر سطحی شهر سرابله

جلسه بررسی صداهای زیر سطحی شهر سرابله

فرماندار چرداول:
✔️ موضوع صداهای زیرسطحی شهر سرابله بایست در یک فرایند منطقی و تخصصی تعیین تکلیف شود

🔹 فرماندار چرداول در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران خواستار تعیین تکلیف صداهای زیر سطحی شهر سرابله به عنوان یک مطالبه مهم مردمی شد.

💢 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول مهندس علی محمدی امروز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران که با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان، هیات زمین شناسی و نقشه برداری کشور، رئیس اداره زمین شناسی، مهندسی و مخاطره اهواز، یک عضو هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه، جمعی از مدیران و کارشناسان راه و شهرسازی و مدیریت بحران استان و مجموعه دستگاه های زیرساختی عضو ستاد بحران مدیریت شهرستان چرداول برگزار شد، در ارتباط با موضوع صداهای زیر سطحی شهر سرابله بر لزوم اتخاذ روشی تخصصی و مطمئن در جهت تعیین تکلیف این دغدغه مهم بعنوان یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان تاکید کرد و گفت: برای سال ها است که این موضوع مهم بلاتکلیف باقی مانده است و امروز وقت آن رسیده است با کار کارشناسی دقیق ضمن تعیین علل و عوامل وقوع این پدیده نادر در جهت رفع دغدغه های مردم گام برداشته شود.  

وی در ادامه خواستار اهتمام جدی مدیریت بحران استان در این راستا شد و گفت: حل و فصل شدن این موضوع نیازمند عزمی جدی و همگانی از جمله از طرف مدیریت بحران استان و سازمان مدیریت بحران کشور است.

فرماندار چرداول بر همکاری همه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان با اکیپ های تخصصی زمین شناسی و نقشه برداری کشور تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا لازم است ضمن یکپارچه سازی امور، از موازی کاری و پراکندگی جلوگیری نمود.

وی ادامه داد: به همین خاطر پیشنهاد می شود با توجه به اهمیت موضوع روند کار در کارگروه تخصصی زلزله و لغزش لایه های زمین استان  مطرح و دنبال گردد و نشست های تخصصی این کارگروه نیز با کمک متخصصان امر در شهرستان چرداول برگزار شود.

بر اساس این گزارش در ادامه دکتر بگلریان مدیرکل مدیریت بحران استان ضمن تاکید بر همکاری همه دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان و استان برای رفع مشکل صداهای زیر سطحی شهر سرابله گفت: در این راستا هر کمکی از ستاد مدیریت بحران استان برآید انجام خواهد داد.

در ادامه این نشست پس از بحث و گفتگوی اعضا مصوباتی برای پیگیری و تعیین تکلیف علل صداهای زیرسطحی شهر سرابله صورت پذیرفت و در پایان از مناطق حساس و آسیب پذیر شهر توسط تیم تخصصی زمین شناسی و نقشه برداری کشور بازدید بعمل آمد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است