بازدید

بادعوت فرماندار از مسؤلان کشوری بازدید از زیرساخت های شهرستان جهت مدیریت باشکوه اربعین صورت گرفت

بادعوت فرماندار از مسؤلان کشوری بازدید از زیرساخت های شهرستان جهت مدیریت باشکوه اربعین صورت گرفت

✔️با دعوت فرماندار از مسئولان جهت حضور در شهرستان و بررسی مشکلات،با حضور دکتر ملانوری معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، دکتر رحیمی مدیر کل امور عمرانی دهیاری ها، فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری، بخشداران و سایر کارشناسان از زیرساخت های شهرستان بازدید صورت گرفت.
📗 مهندس محمدی فرماندار چرداول بیان نمود خدمت به زوار اربعین توفیق بزرگی است که نصیب  مردمان متدین و مهمان نواز این دیار  شده است وی گفت شهرستان چرداول به عنوان پیشانی استان و دروازه عتبات عالیات نیاز به توجه مسئولان کشوری دارد زیرا باید زیرساخت‌های شهرستان برای خدمت به زوار و شهروندان مناسب باشد تا زائرین سفری بی خطر و راحت داشته باشند.
📗 مهندس محمدی افزود مردم این دیار با توجه به ارادتی که به امامان و اولیا دین دارند خدمت به زوار را وظیفه خود می‌دانند و فرهنگ خود را به نحو احسن به نمایش می گذارند.
📗فرماندار همچنین گفت با توجه به اینکه مسیر چرداول از مسیرهای اصلی پر تردد زوار می باشد و روستاهای زیادی در این مسیر وجود دارد نیاز است از ظرفیت دهیاری ها استفاده شود و امکانات لازم فراهم گردد تا این حماسه حضور در اربعین باشکوه‌تر مدیریت شود.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول استان ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است