تبریک

فرماندار عید سعید فطر و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت متن پیام فرماندار به شرح ذیل می باشد

فرماندار عید سعید فطر و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت متن پیام فرماندار به شرح ذیل می باشد

‍ بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ‌.

عید سعید فطر ،عید پاکی ها و خلوص و عید سجده شکر عابدان درگاه الهی به پاس یکماه ضیافت بر خوان گسترده الهی و پاک ترین عیدی که یادآور سرور و جشن پایان عبادت خالصانه و زدودن غبار غم از دل ها، روز تکمیل عبادت در یکماه صیام ،عید قیام و شکر به پاس نعمات و روز کرامت و شرافت عابدان و صالحان  است .
و خوشا به حال کسانی که  ماه مبارک رمضان را فرصتی نورانی برای صیقل روح قرار داده  و در سایه شب های نورانی قدر با کوله ای از رحمت و  نعمتی از جنس پاکی و خلوص با ذکر «الهم اهل الکبریاء و العظمه» به استقبال عید واقعی مسلمین آمده اند.


اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و خداترس شهرستان چرداول  آغاز ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر، جشن پایان یکماه عبادت و ضیافت درگاه الهی را به محضر مقام عظمای ولایت ،ریاست محترم جمهوری و تمامی مسوولین و مدیران تلاشگر دولت کریمه و مردمان نیک اندیش شهرستان چرداول  تبریک و شادباش عرض می نمایم .

همچنین جا دارد تقارن این عید عبادی را با سالروز فرمان تشکیل سپاه پاسداران  به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران اسلامی خاصه سبزپوشان سپاه پاسداران عزیز طلایه داران و هموار کنندگان مسیر سبز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم تبریک عرض نمایم
 در این ایام فرخنده ،پیروزی و بهروزی شما مردم عزیز خداجوی شهرستان چرداول را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم 
علی محمدی 
فرماندار شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است