دیدار

دیدار جمعی از اهالی آسمان آباد با فرماندار

دیدار جمعی از اهالی آسمان آباد با فرماندار

✔️دیدار خودجوش جمعی از اهالی آسمان آباد با فرماندار چرداول صورت گرفت.
📗 فرماندار ضمن خوشامدگویی خدمت اعضای حاضر در جلسه گفت آسمان آباد به عنوان فاتحان میمک شناخته شده و دارای مردمان بزرگ و نجیبی می باشد که همواره پایبند نظام بوده و حق بزرگی بر گردن انقلاب دارند که به فرموده مقام معظم رهبری در جریان فتح میمک آنچنان از عشایر این دیار صحبتی به میان نیامده است.
 📗محمدی بیان نمود در دولت کار و کرامت خدمت به مردم و عدالت در دستور کار می باشد و موضوع بخشداری آسمان آباد در دست بررسی است که امید است با استقرار بخشداری، بخشی از مشکلات مردم این دیار حل شود.
📗 فرماندار گفت ما مسائل و مشکلات آسمان آباد را بررسی نموده و از زیرساخت‌های مربوطه بازدید  نموده ایم و پیگیر می باشیم اما بسیاری از مشکلات با تلاش و همکاری مردم و نبود معارض محلی حل می شود.
 در پایان افزود بحث جاده آسمان آباد و قرار گرفتن در مسیر تردد زوار عتبات عالیات، مشکل سند زمین های آسمان آباد، توسعه زیرساخت ها، مباحث حوزه اشتغال و سایر خواسته‌های مردم را با مسئولان استانی در میان گذاشته و پیگیر امور می باشیم.
📗 در این جلسه هر کدام از اعضای حاضر به بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه آسمان آباد پرداختند و از فرماندار جهادی خواستار توجه بیشتر به این منطقه و حل مشکلات موجود شدند.

 روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول استان ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است