دیدار

دیدار رئیس میراث فرهنگی، جمعی از کارکنان و مسئولان تبلیغات اسلامی با فرماندار چرداول صورت گرفت

دیدار رئیس میراث فرهنگی، جمعی از کارکنان و مسئولان تبلیغات اسلامی با فرماندار چرداول صورت گرفت

✔️دیدار رئیس میراث فرهنگی، جمعی از کارکنان و مسئولان تبلیغات اسلامی با فرماندار صورت گرفت.
📗 محمدی گفت در شهرستان چرداول آثار باستانی زیادی وجود دارد که باید به گردشگران معرفی شوند، ایشان همچنین افزود موقعیت طبیعی شهرستان از نعمتهای خدادادی می باشد و این شاخص ها می تواند در رونق شهرستان، توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال موثر باشند.
📗فرماندار از مسئولان میراث فرهنگی خواست که مکاتبات لازم را با اداره کل در خصوص حمایت از طرح‌های اشتغالزا، صنایع دستی و بوم گردی انجام دهند و در پایان افزود ما آماده خدمت به مردم هستیم، مردم و مدیران می توانند در صورت برخورد با مشکل از ظرفیت فرمانداری استفاده نمایند.
📗محمدی، دستگاه‌های فرهنگی را از مجموعه های موثر در برقراری و احساس آرامش در جامعه دانست و گفت نیاز به فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر از گذشته در شهرستان احساس می شود ایشان افزود مسئولان باید با خدمت به مردم و مناسب سازی محیطی نسبت به توسعه فرهنگ اسلامی اقدام نمایند.
📗 در پایان اعضا حاضر با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود به بیان مسائل و مشکلات مربوطه پرداختند.تمریان رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان نمود بیش از ۸۰  آثار ثبت شده ملی و ۱۲ کارگاه فعال در حوزه صنایع دستی در شهرستان چرداول وجود دارد.

 رابطه عمومی فرمانداری شهرستان چرداول استان ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است