تکریم و معارفه

تکریم و معارفه فرماندار

تکریم و معارفه فرماندار

‍ فرماندار جدید شهرستان چرداول:
خدمتگزار همه مردم شهرستان خواهم بود/ به دنبال حذف منتقدین و مخالفین نخواهم بود/صدای همه را می شنوم و از انتقادات سازنده و دلسوزانه استقبال خواهم کرد/هیچ گونه سهل انگاری و کوتاهی در کار و خدمت به مردم را برنخواهم تافت/وابسته به گروه و جناح و طیف خاصی نیستم.

علی محمدی فرماندار جدید شهرستان چرداول در آئین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید گفت:

پیشاپیش سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را خدمت همه مردم تبریک عرض می کنم.

از حسن اعتماد جناب آقای بهرام نیا استاندار محترم، معاونین و مشاورین، خصوصا برادر و همسنگر عزیزم جناب آقای حاجی حسنی و مجموعه معاونت سیاسی به اینجانب در سپردن مسئولیت فرمانداری بعنوان نماینده دولت در چرداول تقدیر و تشکر میکنم.

خدمت رسانی به مردم بالاترین لطف الهی ست که امروز نصیب بنده حقیر به عنوان خادم مردم در سنگر جدید شده است.

برای حل مشکلات مردم  عزیز شهرستان چرداول و خدمت رسانی صادقانه تمام مسئولین  ادارات، شورای تامین، شورای اداری،شهرداران، دهیاران، شورای اسلامی شهر و روستا؛ شوراهای حل اختلاف، معتمدین و بزرگان و اصحاب رسانه رابه انسجام ، وحدت؛ همدلی،نظم  درکار و اخلاق مداری دعوت می کنم و دست یاری به سویشان دراز کرده تا با همفکری و تعامل و پیشنهادات ارزنده در تحقق اهداف دولت کار وکرامت ومنویات مقام معظم رهبری بتوانیم گام های اساسی برداریم.

بنده  با شهرستان چرداول بیگانه  نیستم، هم  ظرفیت  ها را خوب می شناسم و هم نسبت به مشکلات و کمبودها آشنایی دارم.

هرکجا کم کاری ، سهل انگاری،خیانت و کارشکنی ببینم از ظرفیت های قانونی که همان تفویض اختیار به اینجانب است  استفاده  خواهم کرد.

وابسته  به گروه،طیف خاص و جناح سیاسی نیستم و ضمن احترام به همه سلایق، سرلوحه مدیریت اینجانب در شهرستان، صداقت، کار، تلاش بی منت بر اساس اولویت بندی های امورات شهرستان استفاده از نیروهای متعهد؛ انقلابی و توانمند در مسئولیت های اداری، نظم  و انضباط اداری و توجه خاص  به موضوع روند سلسله مرانب در امورات خواهد بود.


 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است