جلسه

یازدهمین جلسه شورای اداری

یازدهمین جلسه شورای اداری

چرداول

✔️یازدهمین جلسه شورای اداری با حضور فرماندار، خانم دکتر فلاحی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین، معاونین فرماندار ، بخشداران، روسای ادارات با حضور سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

📗فرماندار ضمن خیر مقدم خدمت اعضای حاضر در جلسه و تبریک هفته زن گفت امیدواریم که با پیگیری خانم دکتر فلاحی و سایر مسئولان مسائل و مشکلات شهرستان برطرف گردد.
📗مهندس کریمیان گفت ما پیگیر اراضی شهرستان هستیم و اراضی زیادی شناسایی شده است که جهت تبدیل به باغات شرایط مساعدی دارد که امید است با همکاری ادارات در اختیار مردم قرار گیرند.
📗 ایشان در مورد سد چناره گفت بهره برداری از سد چناره مشکلات آب شرب شهرستان‌ چرداول و شهرستان های اطراف را حل می کند و باعث رونق کشاورزی و ایجاد اشتغال می شود که گرچه پروژه فعال می باشد اما جهت تسریع در آن احتیاج به تزریق اعتبار لازم دارد زیرا از امور بسیار مهم است.

📗مهندس کریمیان موضوع جاده آسمان آباد را مطرح نمود و گفت در این جاده متاسفانه حوادث رانندگی ناگواری برای شهروندان اتفاق افتاده است ایشان افزود امنیت جاده ای از امور بسیار مهم می باشد که ما  پیگیری لازم را انجام داده ایم و پیگیر هستیم اما نیاز به تامین اعتبار و توجه ویژه نمایندگان محترم دارد.

📗فرماندار همچنین مشکلات کشاورزان در خصوص ایستگاه پمپاژ ، حق مناطق جنگی شهرستان، بخشداری آسمان آباد و تقاطع غیر همسطح شهر سرابله و ورودی خروجی سرابله را مطرح نمود.

📗 خانم دکتر فلاحی گفت خوشحالم که در خدمت مردم خوب با اصالت و شرافتمند شهرستان چرداول هستم.ایشان ضمن تماس با برخی از مسئولان جهت بررسی مسائل و مشکلات شهرستان گفت ما پیگیر هستیم و امید است مسائل و مشکلات برطرف گردد.
📗در پایان هر کدام از کارشناسان به بیان مساله مربوطه پرداختند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است