من-ماسک-میزنم

یادوراه شهدای ایل خزل

یادوراه شهدای ایل خزل

✅ مردمان ایل خزل باز هم حماسه آفریدند.

در آستانه برگزاری کنگره ۳۰۰۰ شهید استان ایلام ، یادواره سرداران و۴۰۰ شهید گرانقدر ایل خزل در شهر آسمان آباد برگزار شد.
در این مراسم جمعی کثیری از خانواده های معظم شهدا،ایثارگران وجانبازان ،سران ایلات مختلف استان،فرماندهان نظامی وانتظامی،نمایندگان مجلس، فرماندار چرداول و امام جمعه شهرستان، مسئولین وکارکنان ادارات دولتی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

⚛ وجود منور پیکر پاک دو شهید گمنام و استقبال و بدرقه این شهدا از برنامه های ویژه ی این مراسم بود.

⏏مهندس کریمیان با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی اعضای ستاد یادواره شهدای گرانقدر ایل خزل اظهار داشت: برگزاری این یادواره با حضور امیران، سرداران و فرماندهان کشوری در تراز ملی برگزار و در تاریخ این شهرستان ماندگار شد.

فرماندار چرداول خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان شهیدان را افتخاری بر این نظام و انقلاب دانست و ادامه داد: امروز در تداوم راه شهدا، فرزندان و همرزمان شهدا، پا جای پای پدران و هم‌سنگران خود گذاشته‌اند و این همان روحیه شهادت‌طلبی و ایثار است که در وجود ملت ایران نهادینه شده است.

وی بیان کرد: امروز افتخار ما این است که پشت سر ولایت فقیه حرکت می‌کنیم و همانند شهدا هر کدام از ما یک بسیجی هستیم.

⏏سردار نعمان غلامی فرمانده پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) در سخنانی ایل بزرگ خزل را نماد بارز پایمردی و تعصب و استقامت نام برد وافزود: یادواره شهدا ایل خزل یکی از ماندگارترین یادواره های سطح استان ایلام در راستای زنده نگهداشتن یاد این شهدا جلیل القدر بوده است و همگان باید به این حماسه بزرگ افتخار کنند.

⚛اجرای نمایش فتح میمک، اهدا تندیس ایل خزل ، برپانمودن نمایشگاههای مختلف در حاشیه مراسم و اجرای سرود دانش آموزی از دیگر برنامه های این یادواره در شهر آسمان آباد بود.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
پورتال  http://chardavol.ostilam.ir/fa-ir/
تلگرام   https://t.me/farmandarichardavol
اینستا   farmandari.chardavol@

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است