من-ماسک-میزنم

دیدار فلاحی نماینده مردم استان به همراه کریمیان فرماندار چرداول با دهیاران سطح شهرستان

دیدار فلاحی نماینده مردم استان به همراه کریمیان فرماندار چرداول با دهیاران سطح شهرستان

دیدار دکتر فلاحی نماینده مردم استان ایلام با دهیاران سطح شهرستان چرداول

بعدظهر امروز جمعه ۱۴ آبان با حضور فلاحی نماینده مردم استان به همراه کریمیان فرماندار شهرستان چرداول، مامی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و بخشداران جلسه ای با دهیاران سطح شهرستان برگزار گردید.

در این دیدار فرماندار چرداول ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی ؛ پروژه سد چناره را مهم ترین مطالبات مردم شهرستان چرداول دانست.

مهندس کریمیان در ادامه به مشکلات اشتغال جوانان، و زیرساخت های روستایی اشاره کرد و گفت؛ رفع این موانع نیازمند پیگیری مسئولین و نمایندگان محترم استان خواهد بود و امید داریم در این راه تلاش بیشتری گردد. وی در ادامه به مشکلات حوزه ورزش پرداخت و عنوان کرد؛ ایجاد فضاهای ورزشی انگیزه ای برای شکوفایی جوانان در زمینه ورزش میباشد.

دکتر فلاحی نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه سد چناره گفت؛ برای اجرای این پروژه مشکلات بزرگی وجود داشت از جمله؛ مشکلات تملیکی با استان همجوار و مالکین زمین ها و نبود اعتبار کافی که از طریق مشارکت بانک ها با موافقت بانک مرکزی جهت تامین اعتبار در این زمینه سرمایه گذاری خواهد شد.

فلاحی در ادامه افزود ؛ شهرستان چرداول پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که باید ساماندهی و در سطح وسیع تری معرفی شوند تا گردشگران بیشتری به مناطق مختلف این شهرستان سفر کنند‌. نماینده مردم استان در مجلس رسیدگی به مطالبات دهیاران و روستاها را در اولویت میگذاریم و با پیگیری از طریق ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستظعفان و بنیاد مسکن، امید داریم بتوانیم گامهای مهمی در  پیشرفت و توسعه روستاها ایفا کنیم.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

پورتال  http://chardavol.ostilam.ir/fa-ir/

تلگرام   https://t.me/farmandarichardavol

اینستا   farmandari.chardavol@

تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است