من-ماسک-میزنم

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان
با حضور فرماندار چرداول، امام جمعه ، معاون سیاسی فرمانداری و ادارات عضو شورای فرهنگ شهرستان در فرمانداری چرداول برگزار گردید.

فرماندار چرداول ضمن گرامیداشت روز دانش آموز؛ هفته بسیج دانش آموزی را به همه دانش آموزان و جامعه فرهنگیان تبریک گفت. کریمیان با توجه به غیرحضوری بودن مدارس به تبعات استفاده ناصحیح از فضای مجازی اشاره کرد و گفت؛ این مسئله باید توسط والدین دانش آموزان کنترل شود. وی افزود استفاده دانش اموزان از فضای مجازی نیازمند الگوسازی و فرهنگ استفاده مفید از آن می باشد.

مهندس کریمیان با توجه به برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید گرانقدر ایل خزل عنوان کرد ؛ تمامی ادارات و مسئولین موظف به همکاری و هماهنگی در اجرای این برنامه هستند.

فرماندار شهرستان حضور کارکنان ادارت در نماز جمعه را امری ضروری دانست و گفت حضور مسئولین الگویی خواهد بود برای ورود قشر جوان و دانش آموز در نماز جمعه

کریمیان در پایان به عدم فعالیت تالارها تا بهتر شدن شرایط کرونایی اشاره کرد و عنوان کرد؛ تعطیلی و پلمپ تالارها از مصوبات ستاد کرونای شهرستان بوده که با توجه به وضعیت قرمز شهرستان و عدم رعایت قوانین و دستورالعمل های ابلاغی تا بهتر شدن رنگبندی کرونا ادامه دارد.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
پورتال  http://chardavol.ostilam.ir/fa-ir/
تلگرام   https://t.me/farmandarichardavol
اینستا   farmandari.chardavol@

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است