دیدار

دیدار با خانواده شهدا

دیدار با خانواده شهدا

فرماندار شهرستان چرداول:
زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای غریب یک ضرورت و یک کار فرهنگی تاثیر گذار  است و این شهدا غریبانه، مظلومانه و دور از وطن به شهادت رسیدند.


علی محمدی در دیدار با خانواده شهید غریب علی اکبر ملکی در روستای چغاسبز گفت: شهدای غریب  مظلومانه اسیر شدند و غریبانه به شهادت رسیدند و گرامی داشت یاد و خاطره آن ها در راستای تجلیل از مظلومیت و ایثار آن ها  است.

وی افزود: هر کاری که برای یادبود  شهدا انجام می‌شود، تأثیرگذاری معنوی و ارزشی آن بیشتر است و همه مسئولان در این زمینه باید با تلاش و تعامل همکاری زیادی داشته باشند.

علی محمدی یادآور شد: از ۴ شهید غریب استان ایلام  ۲ شهید آن از شهرستان چرداول می باشند که آمادگی برگزاری یادواره شهدای غریب استان را در این شهرستان  داریم.

لازم به توضیح است که در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرماندار چرداول، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنياد شهید استان ، مشاور استاندار در امور ایثارگران، معاونین و کارشناسان اداره کل بنياد شهید و امور ایثارگران استان و رئیس بنیاد شهید چرداول با حضور در روستای چغاسبز از خانواده شهید غریب ،علی اکبر ملکی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
شهید علی اکبر ملکی  در سال ۶۷ در منطقه کوشک جزیره مجنون به اسارت بعثی درآمد ودر اردوگاه اسرا در کشور عراق به شهادت رسید که پیکر مطهر این شهید پس از چند سال غربت در شهر بلاوه بخش زاگرس به خاک سپرده شد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است