دیدار

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی با فرماندار

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی با فرماندار

فرماندار چرداول: شهرستان چرداول به عنوان قطب کشاورزی احتياج به توجه بیشتر مسئولان جهاد کشاورزی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول روز شنبه مورخ ۱ اردیبهشت ماه دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مسئولان جهاد کشاورزی با فرماندار چرداول انجام گرفت.

علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول با بیان پتانسیل شهرستان چرداول در زمینه تولید محصولات کشاورزی گفت شهرستان  چرداول به عنوان قطب کشاورزی احتياج به توجه بیشتر مسئولان استانی دارد وی نیازمندی های شهرستان در حوزه کشاورزی از جمله جاده بین مزارع، ایستگاه های پمپاژ آب ، کانال های کشاورزی و ... را مطرح نمود و خواستار پرداخت تسهیلات به کشاورزان جهت عمران منطقه و اشتغالزایی شد.
فرماندار خواستار مدیریت مصرف آب در حوزه کشاورزی، تعامل و همکاری بین ادارات و برخورد با متخلفان در حوزه استفاده غیر مجاز از آب شد بر تشکیل جلسات و کلاس های توجیهی با کشاورزان جهت رعایت الگوی مصرف و کاشت محصولات کم آب بر جایگزین تاکید نمود.
فرماندار افزود در کمیته برنامه‌ریزی سال گذشته، اعتبارات بیشتر به بحث الزامات(۶۰٪ اعتبارات به تکمیل پروژه های نیمه تمام) اختصاص داده شده بود وی خواستار نظارت‌ دقیق و ارائه گزارش در حوزه اعتبارات شد.
عزیزان رئیس سازمان جهاد کشاورزی به بیان گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود پرداخت وی نقاط قوت و ضعف شهرستان در حوزه جهاد کشاورزی را مطرح نمود و افزود مباحث مربوط به اعتبارات را به صورت دقیق پیگیری و گزارش مرتبط را در اختیار فرماندار قرار می دهیم.
روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
ایتا
https://eitaa.com/chardavolfarmandari

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است