دیدار

دیدار مدیر کل منابع طبیعی با فرماندار انجام گرفت.

دیدار مدیر کل منابع طبیعی با فرماندار انجام گرفت.

فرماندار چرداول: منابع طبیعی متعلق به همه است و نیاز است برای حفاظت از آن همه مردم پای کار باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول روز شنبه مورخ ۲۵ فروردین ماه دیدار مدیر کل و مسئولان منابع طبیعی و آبخیزداری با فرماندار چرداول انجام گرفت.

علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول با بیان وظایف اداره منابع طبیعی و تشکر بابت اقدامات انجام گرفته در حوزه کاری منابع طبیعی، بیان نمود شهرستان چرداول شهرستانی گسترده، دارای طبیعت کم نظیر و منابع فراوان و بکر می باشد که حفاظت از آن وظیفه همگانی است.

فرماندار اظهار نمود با توجه به بارندگی های امسال پوشش گیاهی مناسبی وجود دارد که نیاز است تمهیدات لازم برای پیشگیری از حریق در فصل گرما سنجیده شود وی ضمن تشکر از مردم با فرهنگ این دیار و حامیان منابع طبیعی و ناجیان طبیعت که دغدغه آینده این دیار را دارند و با امکانات شخصی پای کار هستند خواستار تعامل مسئولان با سازمان های مردم نهاد و در اختیار قرار دادن امکانات به سازمان های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت آنان شد.
علی محمدی منابع طبیعی را متعلق به همه دانست و بر حفاظت ، جلوگیری از تخریب و  برخورد قانونی مسئولان با متصرفان و متخلفان و معرفی به مراجع مرتبط شد.

فرماندار مشکلات اداره منابع طبیعی شهرستان چرداول از جمله کمبود نیرو ، مسائل مرتبط با حوزه استحفاظی، امکانات‌ و ... را مطرح نمود و خواستار پیگیری برای حل مسائل مربوطه شد.
در این جلسه یاسم خانمحمدیان مدیر کل منابع طبیعی به بیان گزارشی از وضعیت حوزه کاری خود پرداخت و از توجه فرماندار و  جدیت وی در حفاظت از منابع طبیعی تشکر نمود.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

ایتا
https://eitaa.com/chardavolfarmandari
تلگرام
https://t.me/farmandarichardavol

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است