دیدار

دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب با فرماندار چرداول

دیدار مدیرعامل آب و فاضلاب با فرماندار چرداول

فرماندار چرداول: مسئولان آب و فاضلاب باید برای حل مشکلات تنش آبی در فصل گرما برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول روز چهارشنبه مورخ ۸ فروردین ماه دیدار مدیر عامل آب و فاضلاب استان و هیات همراه با فرماندار چرداول صورت گرفت.
علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک انتصاب محمد محمدی به عنوان مدیر عامل آب و فاضلاب و تشکر از مسئولان قبلی به بیان نیازمندی های شهرستان پرداخت وی گفت تامین آب آشامیدنی از وظایف دولت می باشد و نیاز است مسئولان مربوطه با برنامه ریزی مناسب دسترسی به آب آشامیدنی سالم را برای تمام شهروندان فراهم نمایند.

فرماندار اظهار نمود شهرستان چرداول شهرستانی روستا محور ( دارای ۸۶ روستا ) می باشد که نیاز است توجه بیشتری به این شهرستان شود وی مشکلات حوزه مربوط به آب و فاضلاب را در بخش های (مرکزی، آسمان آباد، شباب و زاگرس ) را مطرح نمود و گفت برای حل تنش آبی در فصل گرما باید برنامه ریزی و پیشگیری های به موقع انجام شود.
علی محمدی گفت مردم در خصوص فاضلاب شهری با مشکلاتی مواجه هستند و برای کاهش هزینه باید این پروژه به بهره‌برداری برسد وی مشکلات مربوط به تصفیه خانه سرابله و مشکلات بلوار پیامبر اعظم(ص) را مطرح و بر همکاری بین شهرداری و اداره‌ آب و فاضلاب تاکید نمود و افزود تعامل، همراهی و همکاری باعث تسریع در انجام امور عمرانی می شود.
فرماندار خواستار ترمیم و اصلاح شبکه آبرسانی و برخورد با انشعابات غیر مجاز شد.

محمد محمدی مدیر عامل آب و فاضلاب ضمن ارائه گزارش و بیان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خود از فرماندار بابت توجه و پیگیری مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب تقدیر نمود.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است