فرمانداری

بازدید

بازدید

گشت نظارتی بر بازار شهرهای سرابله و شباب با حضور علی محمدی فرماندار شهرستان اجرا گردید.


به گزارش  روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول ؛ در راستای برخورد با واحدهای صنفی متخلف و تشدید بازرسی و نظارتها گشت مشترکی با حضور محمدی فرماندار شهرستان  در سطح بازار شهر سرابله و شباب  بمنظور کنترل و پایش قیمت کالاهای اساسی ، تاکید به واحدهای صنفی به جهت رعایت و حفظ شئونات اسلامی در ماه مبارک رمضان اجرا گردید.
فرماندار چرداول در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: پایش بازار توسط دستگاههای متولی قبل ‌و بعد از عید بصورت مستمر ادامه خواهد داشت و در این راستا با متخلفان برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد گرفت.
وی از همه دستگاههای عضو ستاد تنظیم بازار خواست تا با همکاری هم نظارتها را بر بازار و پایش قیمت کالاها،گرانفروشی و موازین بهداشتی بیشتر کنند.
محمدی در ادامه با اشاره به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان توسط کبابیهای سطح شهرستان گفت: همه واحدهای صنفی کبابی و قهوه خانه ها موظف هستند قوانین مربوطه  و تذکر داده شده جهت رعایت شئونات ماه رمضان را اجرا کنند و در صورت عدم اجرا واحدهای صنفی متخلف به مراجع قضایی و تعزیرات معرفی تا اعمال قانون شوند.
لازم به ذکر است در این گشت بخشدار شباب،کارشناس کمیته تنظیم بازار در فرمانداری  ،مدیر ادارات صمت،جهادکشاورزی،بهداشت ،اصناف،تعزیرات حکومتی  و همچنین بسیج و اماکن انتظامی حضور داشتند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است