دعوت

دعوت فرماندار و امام جمعه از مردم جهت حضور پرشور در انتخابات

دعوت فرماندار و امام جمعه از مردم جهت حضور پرشور در انتخابات

دعوت امام جمعه و فرماندار چرداول از مردم شهرستان برای حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند

متن پیام مشترک حجت‌الاسلام محمد حسن فریادی امام جمعه و علی محمدی فرماندار چرداول به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم

مردم شریف، ولایت مدار و شهید پرور شهرستان چرداول؛ انتخابات بعنوان شاخصه اصلی مردم‌سالاری، از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، مظهر اراده های مردمی در تعیین سرنوشت خود و یک فرصت مهم و بی بدیل برای تحقق مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اکنون و در این برهه تاریخی و حساس که یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین انتخابات ها را در پیش روی خود داریم ضرورت مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

واضح است که هر زمان شاهد حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای بوده ایم شاهد انتخاباتی پرشورتر و نمایندگانی با پشتوانه‌ی قوی تر بوده ایم. و امروز برای داشتن ایرانی قوی، پویا و قدرتمند نیازمند تبلور اراده های مردمی در تعیین سرنوشت خود هستیم که این مهم با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد.

اینک با تأسی به وصایای گهربار امام راحل (ره) و در عمل به فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مشارکت حداکثری در انتخابات شما مردم شریف، مومن، انقلابی، فرهیخته، شهید پرور و ولایت مدار شهرستان چرداول را دعوت می‌نمائیم تا همه با هم با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات سرنوشت ساز ۱۱ اسفند آن را به یک جشن ملی از شور و شعور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی تبدیل نمائیم و برگ زرین دیگری بر درفش پرشکوه مردم‌سالاری نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده گردد.

              محمد حسن فریادی
               امام جمعه چرداول

                   علی محمدی
              فرماندار چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است