جشن

جشن نیمه شعبان

جشن نیمه شعبان

فرماندار چرداول در جشن بزرگ نیمه شعبان مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت نمود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول شنبه مورخ ۵ اسفند همزمان با سالروز تولد حضرت مهدی(عج) جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور پرشور مردم و مسئولان در سالن ورزشی شهدای شهر سرابله برگزار گردید.

علی محمدی فرماندار چرداول با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف بر همگان، ابتدا به معرفی شهرستان چرداول پرداخت وی گفت شهرستان چرداول ورودی استان و دروازه عتبات عالیات می باشد با جمعیتی بالغ بر ۴۶ هزار نفر دارای ۴ بخش با مردمی مهمان نواز، خونگرم و متدین که با عمل در صحنه های مختلف از جمله خدمت به زائرین اربعین حسینی(ع) خود را به اثبات رسانده اند.
فرماندار به بیان اقدامات دولت در شهرستان چرداول پرداخت و افزود امسال در دهه مبارک فجر بالغ بر ۳۲ پروژه در حوزه های مختلف افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت نمود و افزود خوشبختانه مردم فهیم شهرستان چرداول همواره پای کار بوده و در دوره های گذشته با مشارکت بالای ۶۰ درصد در انتخابات نقش آفریده اند و به امید خدا در ۱۱ اسفند با حضور پرشور بار دیگر خود را به اثبات می رسانند.
در پایان فرماندار ضمن تبریک مجدد عید نیمه شعبان از مجریان برنامه،هیأت همراه و دست اندر کاران این برنامه تشکر نمود و از حضور پرشور مردم قدردانی کرد.
همچنین مجریان برنامه از زحمات فرماندار تشکر نمودند و مردم چرداول را لايق بهترین ها دانستند.
اجرای سرود،نمایش، میز خدمت، نمایشگاه کتاب، پخش ترانه های ملی و... از برنامه‌های این جشن بود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است