جلسه

جلسه شورای اداری

جلسه شورای اداری

‍ فرماندار شهرستان چرداول :بالغ بر ۳۶ هزار نفر از مردم چرداول واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۵ جلسه شورای اداری با موضوع پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و سرقت با حضور فرماندار، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ، اعضای شورای تامین ، روسای دستگاه‌های اجرایی و سایر کارشناسان در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

علی محمدی فرماندار چرداول با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به بیان اهمیت انتخابات پرداخت ، فرماندار انتخابات را مظهر مردم سالاری دانست و سیاست کاری دولت را رعایت فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) در خصوص انتخابات(سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت ) عنوان نمود.
فرماندار اظهار نمود دشمنان به دنبال دلسرد کردن مردم هستند اما مردم فهیم و متدین همواره پشتیبان نظام جمهوری هستند و نقشه های دشمن را خنثی می کنند.
فرماندار جهاد تبیین را وظیفه مسئولان دانست و مردم را به حضور در پای صندوق های رای دعوت نمود و افزود مشارکت پرشور، وحدت ملی، قدرت ملی و امنیت را به دنبال دارد.

فرماندار گفت با تشکیل جلسات متعدد و آموزش های لازم، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه سنجیده شده است وی از مسئولان خواستار رعایت حقوق شهروندی، خدمت به مردم ، عدم همراهی با نامزدهای انتخاباتی له یا علیه آنان ، پیگیری اعتبارات استانی ، نظارت بر بودجه تخصیص داده شده و ... شد.
‍ فرماندار شهرستان چرداول افزود بالغ بر ۳۶ هزار نفر از مردم چرداول واجد شرایط رای دادن هستند و ۱۸۰۰ نفر رای اولی در این شهرستان مشارکت خود را برای اولین بار نشان خواهند داد.

قمری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با بیان اهمیت انتخابات به بیان وظایف مسئولان پرداخت و رویکرد دادگستری را رویکردی پیشگیرانه ،توجیهی و ارشادی دانست و عنوان نمود صیانت از آرای مردم در دستور کار قرار دارد و افزود شرط اصلی در انتخابات رعایت قانون است.

در این جلسه هر کدام از اعضا به بیان مسائل مربوطه پرداختند.


روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول
ایتا
https://eitaa.com/chardavolfarmandari
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است