جشن

جشن انقلاب در بخش شباب

جشن انقلاب در بخش شباب

جشن انقلاب در بخش شباب

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول روز چهارشنبه مورخ ۱۸ بهمن همزمان با دهه مبارک فجر جشن انقلاب با حضور پرشور مردم و مسئولان در شهر شباب برگزار گردید. 
علی محمدی فرماندار شهرستان چرداول 
با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر به بیان نقش معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)  و  مردم متدین در پیروزی انقلاب پرداخت.
 
فرماندار بیان نمود قوانین زمان طاغوت به نفع استکبار بوده بر ضد مردم جاری می‌شد که با شکل گیری انقلاب اسلامی دست بیگانگان از کشور کوتاه گردید و صلابت و خودباوری و عظمت به ملت بزرگ ایران اسلامی باز گشت و امروزه با رهبر فرزانه و عالیقدر و پشتوانه مردم خداجو این کشور با اقتدار و صلابت در مقابل ستمگران ایستاده است.
 وی به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی  پرداخت و افزود امروزه شاهد ارائه خدمات شایسته‌ای در مناطق مختلف هستیم که میطلبد اصحاب رسانه‌ به عنوان نمایندگان افکار عمومی در مسیر جهاد تبیین تلاش نمایند.
 فرماندار اظهار نمود در دهه فجر امسال ۳۲ پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر ۱۸۱ میلیارد تومان در شهرستان چرداول افتتاح و کلنگ زنی شده است.

 فرماندار در مورد انتخابات گفت آزمایش بسیار مهم و حساس انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در پیش است که مظهر خودباوری، مردم باوری و تعیین کننده سرنوشت است چون مردم نمایندگان و قانون گذار را انتخاب می‌کنند.

 دشمنان به دنبال فروپاشی انقلاب اسلامی هستند و در هر مقطعی به تناسب شرایط ورود کرده‌اند و راهبرد دشمن سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات و مایوس کردن مردم است می‌خواهند انتخابات را کمرنگ جلو دهند اما مردم موضوع را به خوبی درک نموده اند و به امید خدا با مشارکت گسترده دشمنان را مأیوس می‌نمایند.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است