انتخابات

انتخابات

انتخابات

فرماندار چرداول گفت: برای دریافت و اخذ آرای مردم چرداول تعداد ۵۹ شعبه ‌اخذ رای  پيش بيني و تمهیدات و مقدمات کار فراهم شده است.

علی محمدی بیان نمود برای برگزاری باشکوه انتخابات ۱۱اسفند، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تعداد ۵۹ شعبه شامل  ۴۱ شعبه ثابت و  ۱۸شعبه سیار آماده دریافت آرای مردم  می باشند.

وی افزود: بخش مرکزی ۱۷شعب ،بخش آسمان آباد ۱۷ شعب ، بخش شباب۱۳ صندوق، بخش زاگرس ۱۲ شعب می باشد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان چرداول یادآور شد: با همکاری و تعامل بین هیات نظارت و اجرایی و بررسی و دقت لازم افراد توانمند و باتجربه برای شعب اخذ رأی  انتخاب شده اند و  برای آشنایی بیشتر و اشراف بر کارهای محوله تا کنون دوره ها و کلاس های آموزشی  با حضور مدرس و کارشناس خبره انتخابات برای این افراد برگزار شده است.
محمدی با ذکر این نکته که میزان مشارکت مردم چرداول در تمام ادوار گذشته انتخابات چشمگیر و حداکثری بوده است بیان داشت:
مشارکت حداکثری مردم باعث ایحاد قدرت و به تبع آن رفاه و آسایش عمومی مردم در همه ابعاد می شود و مردم همواره ثابت کرده اند پای آرمان‌های انقلاب و خون شهدا ایستاده اند و در روز ۱۱ اسفند بار دیگر خود را به اثبات می رسانند. 

وی بر نقش تأثیر گذار جوانان در تمام صحنه های سیاسی، اجتماعی، مذهبی تاکید کرد و گفت: جوانان امروز با الگوپذیری از جوانانی که  دفاع مقدس را خلق کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد با مشارکت بالای خود در ۱۱ اسفند باعث ایجاد امید و شور و نشاط خواهند شد و پرچم اقتدار کشور را در دست خواهند گرفت.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است