پیام

پیام فرماندار به مناسب دهه مبارک فجر

پیام فرماندار به مناسب دهه مبارک فجر

 متن پیام مهندس علی محمدی به مناسب دهه مبارک فجر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ وَلَيَالٍ عَشْرٍ ...
طلوع فجر انقلاب اسلامی روشنی کننده دنیای ظلمانی و نوید بخش رهایی ملت مظلوم ایران و تمامی ملت های آزاده جهان از یوغ استبداد و جور زمانه و فصلی نوین در پایان دادن به زمستان سرد طاغوت بود و بهار انقلاب اسلامی را به این کره خاکی آورد.
این دهه مبارک یادآور آن پیر جماران است. امام عظیم الشأنی که بنیان انقلاب را بر پایه های مستحکم و استوار استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی بنا نهاد تا هم استبداد شاهنشاهی را ویران کند و هم استکبار شیطانی را در هم بشکند. 

و امروز با گذشت چهل و پنج سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری به اهداف و آرمانهای نظام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) پایبند هستند. نظام شکوهمندی که امروز به امید مستضعفان جهان در برابر مستکبران عالم مبدل شده است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر به آحاد مردم ولایتمدار ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و شهرستان چرداول از جوانان، مردان، زنان و همه اقشار مختلف مردم دعوت می نمایم نسبت به گرامیداشت این ایام فرخنده و برگزاری هرچه با شکوه تر جشن ها و آیین های مناسبتی دهه مبارک فجر با بهره گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مشارکت، همکاری و حضور باشکوه داشته باشند. در پایان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران اسلامی آرزوی موفقیت و سربلندی بیش از پیش دارم. 

علی محمدی
فرماندار چردول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است