پیام

پیام تبریک هفته شورای آموزش و پرورش

پیام تبریک هفته شورای آموزش و پرورش

پیام فرماندار چرداول به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای‌آموزش‌وپرورش

به گزارش روابط عمومی فرمانداری چرداول، مهندس علی محمدی به مناسبت گرامیداشت هفته شوراهای‌آموزش‌وپرورش پیامی صادر کرد. متن پیام فرماندار چرداول به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آموزش و پرورش را باید قلب تپنده توسعه و پیشرفت در کشور قلمداد نمود که با تعلیم و تربیت دانش آموزان بعنوان سرمایه های اصلی کشور در مسیر اعتلای ایران اسلامی گام بر می دارد.

آموزش و پرورش این نهاد مقدس با نشر و آموزش و تعلیم و تربیت بر اساس شرع و آموزه های دینی از یک طرف در تلاش است یک انسان متعهد و تکامل یافته را تحویل جامعه بدهد و از طرفی در مسیر ایجاد زیرساخت‌های اصلی توسعه و پیشرفت کشور برنامه ریزی می کند. در این راستا با بهره‌گیری از تفکر برنامه محوری و فناوری‌های نوین اطلاعات، زمینه ساز شکوفایی فطرت و استعدادها و شکل گیری هویت یکپارچه اسلامی- ایرانی دانش‌آموزان در راستای تربیت نسلی متعهد، تعالی جو، تحول آفرین و بصیر در حریم مقدس مدرسه است که نویدبخش آینده‌ای پویا و روشن برای ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش به فعالان این عرصه در سطح شهرستان چرداول، امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) اعضای شورای آموزش و پرورش با همراهی و توجه ویژه کلیه دستگاه‌ها و ارگان های ذیربط در جهت رشد و شکوفایی و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشند.

علی محمدی
فرماندار چردول

روابط عمومی فرمانداری چرداول

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است